معلم در آغوش دانش آموز خود بعد از سه دهه /دیدار دکتر گلفیروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان بامعلم خود به مناسبت هفته معلم

کدخبر:۶۹۷۴۵

البرز گلستان بدون شک شالوده و زیربنای هر توسعه و پیشرفتی در جوامع مختلف بشری را باید در آموزش و پرورش و بدون تردید در فعالیت معلمان و آموزگارانی جستجو کرد که دانایی و پارسایی را از صمیم قلب و با اعتقاد و عشق به فرزندان جامعه خود منتقل کرده‌اند.

سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم ، فرصت ارزشمندی است تا از میراث ارزشمند این معلم اخلاق و آموزگار تعلیم و تربیت بهره بیشتری بگیریم و ضمن احترام، تکریم و تجلیل از مقام شامخ معلمان و استادان به یاد داشته باشیم که عرصه آموزش و تربیت با همت، فداکاری و مسئولیت پذیری این عزیزان در حال حرکت است و تعالی فرزندان این کشور به دست توانای این قشر مجاهد به بار می نشیند.

هفته معلم که به پاسداشت شهادت شهید آیت‌الله مرتضی مطهری به این نام مزین شده تنها بهانه‌ای است تا از زحمات بی‌بدیل قشری مظلوم و اما مقتدر و همیشه پای کار تقدیر شده و به نوعی انگیزه خدمت و فداکاری را بیش از پیش بر چشم و جان معلمان دمید.

امروز بدون هیچگونه پیش بیتی مدیر پایگاه خبری البرز گلستان به اتفاق معلم جانباز محمد طاهر طیبی  با دکتر سعید گل فیروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان  دیدار داشتند .

ونکته جالب اینکه پس از شناسایی دکتر گلفیروزی از معلم خود سریعا از جا بر خواسته و معلم خود را در آغوش کشید و لحظات بیاد ماندنی را معلم و دانش آموزتوصیف کردن.

طیبی که الان معلم بازنشسته می باشد دکتر را دانش آموزی فعال و کوشا توصیف کرد که در اوقات زنگ تفریح نیز مطالعه می کرد.

وی افزود؛ در همان بیش از سه دهه قبل بنده سرکلاس گفتم سعید دکتر می شود و شد.

در این مراسم دکتر گلفیروزی با اهدای گل از معلم خود تقدیر کرد.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱:۱۸ ق.ظ

دیدگاه