دکتر گلفیروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در نماز جمعه شهرستان گرگان :بیش از ۷۰ میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان به مناسبت هفته سلامت در سطح استان به بهره برداری می رسد

کدخبر:۶۹۶۲۷

حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در میعادگاه نماز جمعه شهرستان گرگان

البرز گلستان دکتر سعید گل فیروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با حضور در مصلی نماز جمعه شهرستان گرگان به ایراد سخنرانی پرداخت.

گل فیروزی رئیس دانشگاه ضمن گرامیداشت هفته سلامت از افتتاحیه و برنامه های پیش رو حوزه سلامت در استان گفت و همگان را به خودمراقبتی و رعایت پروتکل های بهداشتی توصیه کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان  در این مراسم با تبریک هفته سلامت (۹ تا ۱۵ اردیبهشت) گفت: در این هفته پروژه‌های قابل توجهی درحوزه بهداشت و درمان به ارزش ۷۰ میلیارد تومان در سطح شهرها و روستاهای استان بهره برداری می‌شود که افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان حضرت معصومه آزادشهر با ۱۰ میلیارد تومان یکی از آنها می‌باشد.

دکترسعید گل‌فیروزی افزود: در جریان سفر دور دوم رییس جمهور به گلستان هم ۱۲ پروژه شامل هشت مرکز جامع خدمات سلامت و چهار خانه بهداشت با هزینه پیش بینی شده ۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: در یکسال گذشته اقدامات خوبی در حوزه بهداشت و درمان گلستان از جمله افتتاح ۲ مرکز جراحی قلب در گرگان و گنبدکاووس، راه‌اندازی مرکز تصویربرداری پزشکی با تعرفه دولتی در گنبد، افزایش ۴۰۰ تخت خوابگاهی دانشجویی و پیگیری ساخت ۲ خوابگاه دانشجویی دیگر با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان درسال جاری، ساخت خانه‌های بهداشت و مراکز جامع خدمات سلامت و راه اندازی دوباره مرکز آنژیوگرافی در کردکوی انجام شده است.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۰ ب.ظ

دیدگاه