دکتر نصرتی  مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان در هفته تامین اجتماعی از کمبود ۳هزار تخت بیمارستانی در استان و ویزیت بیش از ۱۰هزار نفر بیمار در مناطق سیل زده خبر داد

به گزارش صبح گلستان  به مناسبت هفته تامین اجتماعی علی اصغر نیک نیا مدیر کل تامین اجتماعی گلستان و دکتر نصرتی  مدیر درمان تامین اجتماعی استان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان حضور پیدا کرده  که ضمن بیان برنامه ها و اهداف سازمان متبوع خود  به سوالات خبرنگاران در زمینه های مختلف پاسخ دادند

دکتر نصرتی در این نشست اظهار کرد: در سال۹۷  جامعه هدف در درمان مستقیم و غیر مستقیم ۱۴ ونیم میلیون بار مراجعه و ویزیت داشت  که شامل کلینیک وپاراکلینک و سرپایی بوده است.

وی افزود: در سیل گلستان بیش از ۱۰هزار بیمار در مناطق سیل زده در استان ویزیت بعمل آمده است.

دکتر نصرتی  همچنین از دریافت  مجوز برای  ساخت درمانگاه در کلاله و تهیه زمین برای ساخت در مانگاه  باهمکاری مدیر کل تامین اجتماعی در شهرهای بندرگز ،آزادشهر،علی آباد کتول و گرگان خبر داد.

دکتر نصرتی  مدیر درمان تامین اجتماعی استان در باره پروژه های عمرانی بیان داشت: تعداد  پروژه های سال۹۸ در حال اجرا و یا جدید ۲۲ مورد با متراژ۱۶۱۰۰متر مربع با بودجه ای حدود۱۵۶میلیاردتومان می باشد. که شامل بودجه درمان مستقیم ۲۱۰ میلیارد تومان  و درمان غیر مستقیم ۲۵۰ میلیارد تومان و ساخت و ساز۱۵۶ میلیارد تومان  و تجهیزات پزشکی ۱۰ میلیارد تومان  و تجهیرات  غیرپزشکی ۱۰میلیارد تومان می باشد.

وی  بودجه کل استان را در مدیریت درمان ۶۳۶ میلیارد تومان اعلام کرد.

دکتر نصرتی کل نیروی انسانی فعال در این حوزه ۱۲۷۰ نفر که در سال ۹۷تعداد ۱۰۲ نفر نیروی جدید جذب شده  اعلام کرد.

وی  کل تجهیزات پزشکی جذب شده در سال ۹۷ را ۵۶ قلم که ارزش آن به مبلغ ۲۰میلیارد تومان بیان کرده است.

دکتر نصرتی همچنین تصریح کرد: اخذهرگونه وجه و به هر شکلی در مراکز درمانی این مدیریت۱۰۰ غیر قانونی می باشد و با ارائه اسناد مستند با متخلفین برخورد می شود.

دکتر نصرتی  مدیر درمان تامین اجتماعی استان در باره تعداد تخت های استان گفت:تعداد تخت موجود ۲۸۲۱ تخت می باشد  که تا این زمان تعداد ۳هزار تخت در استان کمبود می باشد.

وی درمان مستقیم تحت پوشش  جامعه هدف را ۷۵۵هزار نفر اعلام کرد که استان در این زمینه دارای رتبه ۱۸کشوری می باشد.

دکتر نصرتی در بخش پیشرفته دیالیز در استان با ۱۱ تخت برای نهمین سال متوالی در کار عملیاتی در کشور دارای رتبه اول شده است.

وی همچنین اعلام کرد: با توجه به بروز سیل در استان ساخت یک باب درمانگاه برای شهرستان آق قلا در دستور کار قرار گرفته است.

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲:۲۰ ب.ظ

دیدگاه