طالع زاری سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گلستان: فرزندان شاهد و ایثارگر باید معیار و مصداق کارمندان تراز انقلاب باشند

کدخبر:۶۹۶۰۹

فرزندان شاهد و ایثارگر باید معیار و مصداق کارمندان تراز انقلاب باشند

البرز گلستان  به گزارش ایثار واحد گلستان، محمدعلی طالع زاری در نشست صمیمی با تعدادی از فرزندان شاغل در دستگاه های دولتی استان جامعه ایثارگری را در صف اول ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: ادامه دادن راه شهدا خدمت به مردم است و شما عزیزان باید همانند پدران شهید خود در راستای تحقق آرمانهای انقلاب و عرصه سازندگی و خدمت صادقانه تلاش کنید.

طالع زاری افزود: استان گلستان نیازمند استفاده از توان مدیریتی فرزندان شاهد و ایثارگر است و بنیاد با ایجاد بانک اطلاعاتی و شناختی که از این ظرفیت عظیم دارد در تلاش است با تعامل با دستگاه های اجرای، سکان مدیریتی استان را به دستان پرتوان این عزیزان بسپارد.

سرپرست بنیاد گلستان با اشاره به اینکه رفتار شما عزیزان به عنوان الگو همواره زیر ذره بین قرار دارد تصریح کرد: ساعات رفت و آمد، نحوه انجام امورات، رفتار با مردم و ارباب رجوع و نیز دیگر همکاران همواره رصد می‌شود بنابراین نباید خدای ناکرده با برخورد نامناسب بهانه دست برخی افراد داد.

وی تصریح کرد: بنیاد شهید نیازمند همکاری شما فرزندان شاهد بوده و و حضور در مسائل اجتماعی، فرهنگی و پیگیری مسائل صنفی لازم و ضروری است.

انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱:۴۶ ق.ظ

دیدگاه