مهندس سیدالنگی شهردار گرگان: با جایگزینی دوچرخه به جای خودروهای تک‌سرنشین در راستای حمل و نقل پاک گام های مثبت تری برداریم

کدخبر:۶۹۵۴۱

برگزاری مسابقات ملی دوچرخه سواری مهندسان با مشارکت شهرداری گرگان

البرزگلستان دوره مسابقات دوچرخه سواری مهندسان کشور با همکاری شهرداری گرگان برگزار خواهد شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، دکتر قاسمی رییس سازمان نظام مهندسی استان به همراه اعضای هیات مدیره سازمان و مجتبی زنگی رئیس هیات دوچرخه سواری استان صبح سه شنبه با سید محمدرضا سیدالنگی شهردار گرگان پیرامون برگزاری اولین دوره مسابقات دوچرخه سواری مهندسان کشور در گلستان دیدار و گفتگو کردند.

اولین دوره مسابقات دوچرخه سواری مهندسان کشور اوایل خرداد ماه سال‌جاری به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در دوبخش سرعتی (انفرادی) و استقامتی (گروهی) به همت نظام مهندسی استان و با همکاری و مشارکت شهرداری گرگان به مدت دو روز برگزار خواهد شد.

گفتنی است، همایش مهندسان کشور در روز دوم مسابقات با بهره مندی از فضا و امکانات طبیعت سرسبز استان در پارک جنگلی النگدره برگزار خواهد شد.

 

سازمان های حمل و نقل عمومی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، مدیریت پارک جنگلی النگدره و معاونت خدمات شهری و اداره روابط عمومی در تبلیغات شهری در راستای توسعه ورزش همگانی و دوچرخه سواری به نظام مهندسی همکاری و مساعدت می کنند.

 

شهردار گرگان در این جلسه اظهار کرد: نیاز است با ارتقاء و ترویج فرهنگ عمومی به منظور جایگزینی دوچرخه به جای خودروهای تک‌سرنشین در حمل و نقل شهری در راستای حمل و نقل پاک گام های مثبت تری برداریم.

 

سیدالنگی گفت: با توجه به شرایط سخت مسکن می بایست با اتخاذ تدابیر بهتر، دغدغه اصلی زندگی شهروندان در این حوزه را حل کنیم و گام موثری در راستای تقویت روحیه امید آفرینی در جامعه برداریم.

 

سیدالنگی با اشاره به ضرورت اقدامات هوشمندسازی در حوزه ساخت و ساز و افزایش ساختمان های سبز به شهروندان کمک کنیم، یادآور شد: با اتخاذ سیاست های تشویقی و اجرای طرح بلند مرتبه سازی در مناطق دو و سه شهر گرگان در نظر داریم با افزایش ساخت و ساز جوابگوی تقاضاهای مردمی باشیم.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲:۱۵ ق.ظ

دیدگاه