فرمانده سپاه نینوا گلستان خبر داد :فعالیت بیش از سه هزار نفر در قالب ۳۰۰ گروه جهادی در عرصه های مختلف محرومیت زدایی و عمرانی در گلستان در ایام نوروز۱۴۰۲

کدخبر:۶۹۲۵۳

فرمانده سپاه نینوا گلستان از اجرای ۸۰ طرح عمرانی محرومیت زدایی در این استان در طرح نوروزی بسیج سازندگی خبر داد.

البرزگلستان  سردارعلی ملک شاهکوهی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در ایام نوروز ۱۴۰۲ بیش از سه هزار نفر در قالب ۳۰۰ گروه جهادی در عرصه های مختلف محرومیت زدایی و عمرانی در گلستان فعالیت کردند.

وی مرمت و ساخت خانه محرومان، مرمت و ساخت مسجد، کارگاه های اشتغالزایی، جاده بین مزارع و توزیع بسته های کمک معیشتی را از جمله فعالیت های گروه های جهادی در گلستان برشمرد و افزود: در یک ماه اخیر بیش از ۸۰ طرح عمرانی محرومیت زدایی توسط نیروهای جهادی در استان گلستان به اتمام رسیده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه بسیج سازندگی سپاه نینوا در راستای فرامین فرمانده معظم کل قوا، توانسته خدمات شایسته‌ای را در زمینه‌های مختلف با همت و تلاش گروه‌های جهادی به سرانجام برساند، بیان کرد: فقط در ایام نوروز بیش از دو میلیارد تومان برای اجرای این پروژه ها هزینه شده است.

به گفته سردار علی ملک‌شاهکویی فرمانده سپاه نینوای گلستان، حدود ۳ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در استان سازماندهی شده و این افراد داوطلبانه به ساکنان در مناطق محروم در بخش‌های مختلف خدمت‌رسانی می‌کنند.

فعالیت جهادگران گروه‌های جهادی از فرامین رهبر معظم انقلاب نشات می‌گیرد و در لبیک به امر ولی خود تمام قد در مسائل ورود می‌کنند و سفیران خدمت بی‌منت هستند که علاوه بر طرح های محرومیت زدایی در طول سال در حوادث مختلف اعم از زلزله، سیل و کرونا در کنار سایر دستگاه ها ورود کرده و در صف مقدم خدمت رسانی به مردم قرار می گیرند.

انتهای پیام

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰ ق.ظ

دیدگاه