فرمانده سپاه نینوا در دیدار با سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان :بنیاد شهید و سپاه پاسداران بال های خدمت به جامعه ایثارگری هستند

کدخبر:۶۹۱۱۲

بنیاد شهید وسپاه پاسداران بال های خدمت به جامعه ایثارگری هستند

البرزگلستان فرمانده سپاه نینوا در دیدار با سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: بنیاد شهید و سپاه پاسداران بال های خدمت به جامعه ایثارگری هستند.

 

به گزارش ایثار واحد گلستان، سردار ملکشاهکوهی در دیدار با سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت پاسدار اسلام مقداد مهقانی گفت: بی‌گمان عزت و عظمت روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل همین جانفشانی، ایثار، جهاد و شهادت است و نام این عزیزان بر تارک تاریخ خواهد درخشید.

وی بنیاد شهید و امور ایثارگران را نهادی مقدس در راستای خدمت به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر دانست و افزود: سپاه همواره حامی و پستیبان فعالیت های بنیاد در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

محمدعلی طالع زاری در ادامه این دیدار گفت: امیدواریم لیاقت خدمت صادقانه به جامعه ایثارگری را داشته و در این مسیر پاسدار آرمان‌ها و خون پاک و بر زمین ریخته شده این مجاهدان راه حق باشم.

وی ادامه داد: ایران اسلامی به داشتن چنین فرزندان وارسته ای به خود می‌بالد و ملت شریف ایران ایثارگران را الگوها و اسطوره‌هایی می‌دانند که همواره بزرگی آن‌ها در تاریخ این مرزوبوم زنده و جاری خواهد بود.

در پایان سردار ملک ضمن تقدیر از انتصاب محمدعلی طالع زاری به عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان برای ایشان از خدای متعال آروزی موفقیت مسئلت نمود.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱:۰۵ ق.ظ

دیدگاه