سرهنگ نصیری معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان خبر دادپایان آدم ربایی با عملیات ضربتی پلیس استان گلستان / دستگیری آدم ربایان و بازگشت جوان ۱۸ ساله به آغوش خانواده

کدخبر:۶۸۸۷۱

پایان آدم ربایی با عملیات ضربتی پلیس استان گلستان / دستگیری آدم ربایان و بازگشت جوان ۱۸ ساله به آغوش خانواده

البرزگلستان فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان از پایان آدم ربایی و تحویل فرد ربوده شده به خانواده اش در یکی از شهرستان های شرق استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا نصیری در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر ربایش جوانی ۱۸ ساله در یکی از شهرستان های شرقی استان گلستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی و تلاش بی وقفه و اقدامات پلیسی انجام شده، سرانجام در کوتاه ترین زمان ممکن، جوان ربوده شده آزاد و در یک اقدام پیچیده سه نفر از ربایندگان را در استان مجاور شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر و فرد ربوده شده را آزاد و تحویل خانواده اش دهند.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل فرد ربوده شده به خانواده اش، بیان کرد: تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد.

سرهنگ نصیری خاطر نشان کرد: پلیس به مخلان ناامنی مجال هیچگونه اقدامی را نخواهد داد و مخلان نظم و امنیت عمومی بدانند که در صورت ارتکاب جرم با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱:۳۷ ب.ظ

دیدگاه