فرماندار شهرستان بندرگز : تکدی‌گری یکی از پدیده‌های ناهنجار اجتماعی است که به همت همگانی و مشارکت آگاهانه مردم و مدیران نیازمی باشد

⏺ فرماندار شهرستان بندرگز گفت : تکدی‌گری یکی از پدیده‌های ناهنجار اجتماعی است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، “حسین احمدی” در اولین جلسه هماهنگی ساماندهی متکدیان و موسسات خیریه غیرمجاز شهرستان بندرگز در سال ۹۷ در بندرگز افزود : پدیده تکدی گری یک آسیب پیچیده اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی در کشور است و برای جمع آوری و ساماندهی متکدیان به همکاری و همفکری تمام دستگاه های اجرایی شهرستان نیاز داریم.

وی افزود : شرط عملیاتی نمودن طرح جمع آوری و ساماندهی متکدیان در شهرستان همت همگانی و مشارکت آگاهانه مردم و مدیران است.

احمدی همچنین بر فعال کردن تشکل‌های اجتماعی برای ساماندهی متکدیان اشاره کرد و گفت : استفاده از ظرفیت سازمان مردم نهاد در این امر ضروری است.

فرماندار بندرگز تاکید کرد : شهرداریهای بندرگز و نوکنده با همکاری نیروی انتظامی ، بهزیستی و کمیته امداد در زمینه جمع آوری متکدیان اقدام کنند و گزارش نهایی اقدامات به ستاد اعلام شود.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود ، خدمت رسانی به مردم را از مهمترین وظایف دستگاه های اداری عنوان کرد و گفت : رضایتمندی و تکریم مردم باید در اولویت کاری مدیران اجرایی باشد.

وی بر هماهنگی موسسات خیریه مجاز شهرستان بندرگز تاکید کرد و گفت : این امر موجب رضایتمندی مردم و گستردگی خدمات رسانی می شود.

فرماندار بندرگز بر شناسایی موسسات خیریه غیرمجاز در شهرستان و برخورد قانونی با آنان تاکید کرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲:۴۲ ب.ظ

دیدگاه