با حضور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان بررسی شد: شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان

کدخبر:۶۸۴۱۲

با حضور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی:

البرزگلستان شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان بررسی شد

بمنظور بررسی و تقویت شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد سالانه، جلسه ای با حضور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مدیرکل، معاونین و روسا و کارشناسان ستادی راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان، هدف از ارزیابی عملکرد را، ارزیابی اهداف پیش بینی شده از نگاه برون سازمانی جهت شناخت بهتر کاستی ها و تنظیم برنامه های بهتر و ایجاد انگیزه و فضای رقابتی بین دستگاهها بیان کرد.

نادر فرهمندپور گفت: بهره وری، سلامت اداری و رضایتمندی مردم و خدمات الکترونیک سه محور مهم ملی در شاخص های عمومی سال ۱۴۰۱ است و در بخش شاخص های اختصاصی که عملیات اجرایی دارند نیز عملکرد دستگاه براساس میزان تخصیص اعتبارات سنجیده می شود.

عادل مصدقی مدیرکل هم تاکید بر اجرای دقیق این شاخص ها داشت و افزود: با توجه به گستردگی و شرایط سخت کاری مجموعه در تمام فصول سال و انتظارات مقامات ارشد استانی و سازمانی و نمایندگان مجلس؛ کسب جایگاه برتر اهتمام ویژه را می طلبد.

ارائه گزارشی از ارزیابی سال گذشته اداره کل بخش اول این جلسه را تشکیل داد.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۷ ب.ظ

دیدگاه