دکترسید مناف هاشمی استاندار سابق گلستان با حکم پیروز حناچی به عنوان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران منصوب شد

پیروز حناچی در حکمی دکترسید مناف هاشمی را به عنوان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران منصوب کرد.

گفتنی است، پیش از این یوسف حجت سرپرستی معاونت سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران را برعهده داشت.

البرز گلستان سید مناف هاشمی در مراسم معارفه خود که پیش از ظهر امروز (۳۱ فروردین ماه) در محل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با حضور مصطفی کاظمی مشاور عالی و مدیرکل دفتر شهردار تهران برگزار شد، با اشاره به اینکه هیچ کاری بدون تلاش جمعی محقق نمی‌شود و به ثمر نمی‌نشیند، اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد تا در جهت اهداف برنامه ششم توسعه کشور و اهداف مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل و ترافیک گام برداریم.

معاون جدید حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به تاکیدات شهردار تهران مبنی بر توسعه دوچرخه سواری، بر ضرورت توسعه و ایجاد زیرساخت‌های لازم به منظور استفاده شهروندان از دوچرخه به عنوان یکی از محور‌های اصلی برنامه‌های این معاونت تاکید کرد.

مناف هاشمی از ساماندهی ترافیک و توسعه حمل و نقل عمومی به عنوان دو خواسته اصلی شهروندان از مدیریت شهری نام برد و تصریح کرد: از این رو، پیشبرد متوازن مُدهای حمل و نقلی، توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی، گسترش دوچرخه سواری و تکمیل مترو به عنوان اهداف اصلی مدیریت ترافیک پایتخت مورد تأکید است.

معاون جدید حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به سوابق کاری خود گفت: طی سال‌های گذشته با حوزه حمل و نقل و ترافیک در ارتباط بوده‌ام و شناخت کافی از مدیریت این حوزه دارم، لذا امیدوارم با اقداماتی که در دستور کار قرار خواهیم داد، بتوانیم پاسخگوی خواسته‌های شهروندان در این حوزه باشیم.

 

سوابق:

مناف هاشمی در دولت اصلاحات مدیرکل دفتر برنامه و بودجهٔ سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بود. هاشمی در دوران مدیریت محمدباقر قالیباف در شهرداری تهران، مسئولیت‌هایی همچون معاونت برنامه‌ریزی و توسعهٔ شهری، قائم‌مقام معاونت خدمات شهری،مدیرکل تشخیص و وصول درآمد را بر عهده داشت. او در سال ۱۳۹۲ برای شرکت در انتخابات شورای شهر تهران، از معاونت شهرداری تهران استعفا داد.

هاشمی در دولت یازدهم، به معاونت توسعه و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان منصوب شد و در پی استعفای وزیر وقت ورزش و جوانان؛ محمود گودرزی، مدتی سرپرستی وزارت ورزش و جوانان را نیز بر عهده داشت. مناف هاشمی، در جلسه هیئت دولت که در تاریخ نوزدهم مهرماه ۱۳۹۶ به ریاست حسن روحانی برگزار گردید، به عنوان هشتمین استاندار گلستان تعیین شد.

حجت از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران رفتنی شد

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۳:۲۶ ب.ظ

دیدگاه