مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد: ۲۲ هزار و ۳۷۲ زائر هم استانی از ابتدای شهریورماه تا دهه پایانی ماه صفر زائرین به کربلای معلی و مشهد مقدس اعزام شدند.

کدخبر:۶۸۲۸۱

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد: ۲۲ هزار و ۳۷۲ زائر هم استانی از ابتدای شهریورماه تا دهه پایانی ماه صفر و همزمان با اجرای طرح تامین ناوگان حمل و نقل عمومی زائرین به کربلای معلی و مشهد مقدس اعزام شدند.

عادل مصدقی در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل گفت: تعداد زائرین مرز مهران ۱۶ هزار و ۷۲۶ نفر بوده که با ۹۴۷ دستگاه اتوبوس از استان به مرز مهران و زائرین حرم رضوی ۵۶۴۶ نفر بودند که طی ۴۷۰ سفر به مشهد مقدس رفتند.

به گفته وی، طرح جابه جایی زائرین کربلای معلی و مشهد مقدس در کمال آرامش و با کمترین دغدغه ها و مسایل و تعامل و هماهنگی مسوولان استانی و همکاری صنف حمل و نقل بخش مسافر در استان به پایان رسید.

 

وی ادامه داد:حضور مستمر همکاران در نمایندگی پایانه های مسافری مرز مهران و گرگان و گنبد و همچنین مشهد، آماده باش گشت های راهداری و ترابری در ورودی های استان بویژه در نقاط پرتصادف، بازدید ها، کنترل ها و نظارت های فنی شبانه روزی از مهمترین اقداماتی بوده که در روند آرام و بدون حاشیه جابه جایی زائرین تاثیر داشته است.

انتهای خبر

راه روستایی مرزی گلستان مراوه تپه آسفالت شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: با آسفالت قطعه انتهایی محور روستایی مراوه تپه- بسطام دره – دادلی غزنین، روستای مرزی استان در شمال شرق مراوه تپه در سال جاری از راه مناسب و آسفالته بهره مند شد.

جلینی کرد روز دوشنبه در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل گفت: طول این قطعه ۹ کیلومتر بوده که با صرف ۲۰۰میلیارد ریال از محل اعتبارات محرومیت زدایی آسفالت شد.

به گفته وی، طول کلی این مسیر روستایی بدون آنتنی ها (مراوه تپه- بسطام دره – دادلی غزنین) ۳۱ کیلومتر است که با اتمام آسفالت آن یک روستا و ۳ پاسگاه مرزی منطقه نیز از راه مناسب برخوردار شدند.

وی اظهارداشت: عملیات اجرای آسفالت این قطعه از محور از سال ۱۴۰۰ در دستور کار قرار داشته است.

روابط عمومی

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۸ ق.ظ

دیدگاه