سه خبر دهه فجری از فرماندارشهرستان کردکوی

کدخبر:۶۷۸۲۵

البرزگلستان

فرماندار کردکوی در دهه فجر امسال :
۷۱۵ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۷۵۸۸۴۸۴ میلیارد ریال و اشتغال ۹۹۳ نفر به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی فرمانداری کردکوی، دکتر محمد باقر مولایی فر فرماندار شهرستان در برنامه رادیویی “” دستاورد “” گفت: در ایام گرامیداشت دهه فجر امسال ۲ پروژه بزرگ کلنگ زنی و ۷۱۳ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۷۵۸۸۴۸۵ ریال به بهره برداری می رسد.
فرماندار کردکوی اظهار داشت با این حجم از سرمایه گذاری در سطح شهرستان برای ۹۹۳ نفر نیز اشتغال ایجاد می گردد.
وی در پایان مهمترین پروژه هایی که در سال جاری افتتاح می شود را ۱_ واحد تولیدی بتن سبک ۲_واحد تولید آجر ۳_واحد پرورش مرغداری گوشتی ۴واحد تولید خوراک دام و طیور ۵_ پروش ماهیان خاویاری و افتتاح واحدهای گلخانه ای اعلام کرد

زنگ آغاز چهل و چهارمین بهار آزادی با حضور فرماندار و مسئولان نواخته شد.

صبح امروز ۱۲ بهمن زنگ بهار انقلاب و دهه فجر با حضور دکتر محمدباقر مولایی فر فرماندار شهرستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی کردکوی و دانش آموزان و دبیران مدارس ،روحانیون و بازاریان در مصلای نماز جمعه شهر کردکوی نواخته و مراسم گرامیداشت یوم الله دوازده بهمن با اجرای سرودهای ملی و مدهبی و انقلابی برگزارشد.
فرماندار کردکوی در سخنان کوتاهی فرارسیدن این ایام را به همه حاضران در مراسم تبریک و شادباش گفتند.

پیام تبریک فرماندار کردکوی به مناسبت ایام الله دهه فجر

فرماندارشهرستان کردکوی در پیامی فرارسیدن دهه مبارک فجر را تبریک گفت. متن پیام  بدین شرح است.

بسمه تعالی

 

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره)، نقطه عطفی در جهان معاصر بود که کرانه های تاریخ را روشن ساخت و ایران بزرگ را به جهانیان نمایاند و سبب ریشه کن شدن یکی از رژیم های وابسته به دنیای استکبار و دگرگونی بزرگ در جامعه بشری گشت.

 

حال که در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم و استکبار جهانی در صدد کمرنگ جلوه دادن ره آوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است فرصت مناسبی است تا پیشرفت های کم نظیر« ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» را به عنوان قدرت بلامنازع جهان در عرصه های مختلف نشان دهیم.

 

اینجانب فرا رسیدن دهه مبارک فجر را به مقام معظم رهبری و مردم شهید پرور استان و شهرستان کردکوی بویژه جوانان و نوجوانان این سرزمین که ادامه دهندگان راه پرافتخار این انقلاب هستند تبریک عرض نموده عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را از درگاه خداوند منان خواستارم

 

مولایی فر

فرماندار کردکوی

 

انتهای خبر

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۹:۱۰ ب.ظ

دیدگاه