سید خلیل حسینی رئیس سازمان دانش آموزی گلستان:۲۴هزار دانش آموز در ۱۲۰۰گروه پیشاهنگی در مدارس استان فعال می باشند

به گزارش گروه فرهنگ و هنر پایگاه خبری البرز گلستان سید خلیل حسینی رئیس سازمان دانش آموزی استان گلستان امروز در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما شرکت کرده و در باره برنامه ها واهداف سازمان دانش آموزی استان با توجه به آغاز سال تحصیلی مطالبی را بیان و به سوالات خبرنگار ما در این زمینه پاسخ دادند.

حسینی در ابتدا در باره گروههای پیشاهنگی در سازمان دانش آموزی اظهار داشت :  در حیطه تشکیلات دانش آموزی ۱۲۰۰گروه پیشاهنگی در مدارس استان تشکیل شد که در این تشکل بیست و جهار هزار و یکصد  دانش آموز با عضویت درآن فعالیتهای اجتماعی را در چارچوب کار گروهی تمرین می کنند.

رئیس سازمان دانش آموزی گلستان در باره انتخابات  شوراهای مدارس  اذعان داشت : در بعد شوراهای دانش آموزی . انتخابات دانش آموزی برای حضور در مجلس دانش آموزی برگزار می گرددکه سهم استان گلستان در این مجلس ۳نماینده از ۱۵۰نمایند مجلس دانش آموزی می باشد.

وی در باره تشکیل ngoدر استان گلستان تاکید کرد : تشکل ngoدانش آموزی برای اولّین بار در کشور در استان گلستان تشکیل خواهد شد.

حسینی از اهم برنامه های سازمان دانش آموزی استان راتقویت اردوهای مذهبی وزیارتی به مشهدمقدس و عتبات عالیات که در قالب مربی و دانش آموز اجرا می گردد.

وی تصریح کرد:که امسال در مهر ماه  ۸۰مربی  به کربلا اعزام خواهندشد.

رئیس سازمان دانش آموزی گلستان ساماندهی بوفه مدارس در قالب تعاونی و توزیع شیر مدارس با کمک پیشاهنگان دانش آموزی و حضور دانش آموزان در امر سواد آموزی را از جمله برنامه های در دست اجرای سازمان متبوعش نام برد.

سید خلیل حسینی رئیس سازمان دانش آموزی در خاتمه در باره برنامه های فرهنگی سازمان دانش آموزی ابراز داشت : در جریان سازی فرهنگی برگزاری مناسبت های خاص مانند ۱۳آبان و ایام محرم و دهه فجحر و مراسمهای شاداب سازی در مدارس بصورت جنگ های شادی و برگزاری کارگاههای آموزشی در مدارس و کانونها از جمله فعالیت های سازمان داش آموزی استان گلستان می باشد.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۶:۰۰ ب.ظ

دیدگاه