مهندس سیدالنگی شهردارگرگان:مهمترین برنامه در شهرداری شفافیت سازی و هوشمندسازی عملکردهاست تا آنرابرون سپاری کنیم

کدخبر :۶۶۷۵۶

البرز گلستان:مهندس سیدالنگی شهردار گرگان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پاییز هزار رنگ گرگان در کشور مشهور است و امسال برنامه‌هایی تدوین کردیم که بتوانیم این پاییز را به مردم معرفی کنیم.

 

شهردار گرگان ادامه داد: امروز یک صدمین روز انتصاب در شهرداری گرگان بود و نشستی را با اصحاب رسانه داشتیم تا بتوانیم روابط خود را با اصحاب رسانه نزدیک تر کنیم و گزارش اقدامات خود را ارائه کنیم.

سیدالنگی بیان کرد: جشنواره پاییز هزار رنگ مثل سال گذشته به صورت جشنواره مردمی برگزار نمی‌شود و به صورت عکس و آلمان ها و طرح هایی برای فعلان فضای مجازی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: تا پایان آذر ماه این جشنواره برگزار می شود و اطلاع رسانی از طریق محلات رقم خورده است و ۱۰ خانه فرهنگ و دو سرای محله با برگزاری نمایشگاه ها و مسابقات به پاییز هزار رنگ توجه شده و به نفرات اول تا سوم جوایزی به رسم یادبود اعطا می‌شود.

این مقام مسئول بیان کرد: در موضوعات مختلف اقدامات شروع کردیم و مهمترین برنامه ما شفافیت در شهرداری است و تلاش کردیم کلیه عملکرد شهرداری هوشمند در بیاوریم و بتوانیم ان را برون سپاری کنیم.

النگی تاکید کرد: کلیه امورات ما در شهرداری اتوماسیون انجام می شود و امید داریم امور اداری به روزی باشد تا شهروندان نیازی به مراجعه به شهرداری نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات دیگری در شهرداری انجام شده رسیدگی به امور ایثارگر و جانباز است و ۲۵۱ نفر نیروی بلاتکلیف داشتیم و با استفاده از دستور العمل بالادستی نسبت به تبدیل وضعیت و تعیین و تکلیف آن اقدام کردیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: در حوزه حمل و نقل نسبت به خرید ۶۱ دستگاه اتوبوس جدیو با وزارت کشور با یارانه ۷۵ درصدی در دستور کار قرار گرفته که هر اتوبوس هشت میلیارد تومان قیمت دارد و شهرداری ۱.۵ میلیارد تومان آن پرداخت می‌شود.

سیدالنگی افزود: با اجرای این طرج ۵۰ درصد ناوگان نوسازی می شود و ۱۲ دستگاه نیز بازسازی می شود.

 

وی گفت : همانطور که آگاهی دارید پارک جنگلی النگدره و ناهارخوران در اختیار منابع طبیعی قرار دارد و قرارداد شهرداری به پایان رسیده بود و مشکلات حقوقی وجود داشت و با پیگیری که انجام شده قرارداد نهایی شده و به تصویب شورای شهر رسیده و منتظر تایید کمیته تطبیق هستیم.

 

شهردار گرگان تاکیدکرد: بازگشایی و روز و شب شدن النگدره نهایی نشده است و منتظر مصوبات هستیم.

سبد النگی گفت: شهربازی مدرن گرگان یکی از شهربازی هایی است که در شمال کشور نمونه خواهد بود و شهرداری گرگان برای شهروندان در دستور کار قرار دارد و با قرارگاه خاتم در این زمینه انعقاد قردارد داشتیم و در عید سال ۱۴۰۳ به بهر برداری می‌رسد.

 

انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱:۳۳ ق.ظ

دیدگاه