طبرسامدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان از ارائه۲۹ پروژه به مرکز خدمات برای جلب ۲۲۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در استان خبرداد

البرز گلستان/داوود طبرسامدیرکل امور اقتصادی و دارایی  گلستان  در نشست هماهنگی جلب سرمایه‌گذاری خارجی در استان گلستان اظهار داشت: در مجموع ۲۹ پروژه توسط دستگاه‌های اجرایی به مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان ارائه شده که در صورت تائید می‌تواند مبنای پیگیری جلب ۲۲۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی تعیین شده برای استان گلستان در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی باشد.

وی با اشاره به سهم ۲۲۰ میلیون دلاری استان گلستان از  ۱۵ میلیارد دلار جلب سرمایه گذاری خارجی گفت: با توجه به پتانسیل و استعدادهای منطقه، توان جذب بیش از این وجود دارد که با تلاش و همت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی این مهم میسر خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان هم ضمن اشاره به نقش محوری مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان در سرمایه‌گذاری خارجی بر انجام همه امور سرمایه‌گذاری خارجی در استان از طریق این مرکز تاکید کردند.

محمود ربیعی همچنین خواستار استفاده حداکثری از فرصت وجود نمایندگی وزارت امور خارجه در استان و اولویت‌بندی پروژه‌ها و پیگیری انجام کار به صورت پروژه‌محوری شدند.

در این جلسه مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی عضو مرکز با اشاره به موارد سرمایه‌گذاری ارائه شده به دستگاه خود، به بیان مشکلات و پیشنهادات برای مرتفع کردن و تسهیل فرایند سرمایه‌گذاری خارجی در استان پرداختند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۶:۴۱ ق.ظ

دیدگاه