بابایی مدیرکل کمیته امداد استان گلستان: بیش از۵۰ پزشک از قرارگاه جهادی الکفیل و ۶۰ پزشک از دانشگاه علوم پزشکی استان میزبان مددجویان کمیته امداد و نیازمندان

کدخبر:۶۶۴۱۹

*ارائه خدمات قرارگاه جهادی «الکفیل» به بیش از ۲۹۰۰ نیازمند گلستانی*

البرز گلستان/ایجاد درمانگاه سیارجهادی به نام اولین شهید مدافع حرم استان، سید احسان حاجی حتم لو

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، عیسی بابایی مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج درمانگاه سیار جهادی به یاد اولین شهید مدافع حرم استان، سید احسان حاجی حتم لو نام گذاری شد.

بابایی ادامه داد:  قرارگاه جهادی حاج عبداله والی و گروه جهادی الکفیل با همکاری پزشکان استانی و با ۱۱۰ پزشک و دندان پزشک به مدت چهار روز از روز دوشنبه  ۳۰ آبان ماه تا پنجشنبه  ۳ آذرماه  در مصلی وحدت  نماز جمعه گرگان ، خدمات تخصصی رایگان به مددجویان این نهاد و نیازمندان استان ارائه  دادند.

 

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت پزشکان استانی افزود: در این اردوی جهادی تعداد ۵۰ پزشک از قرارگاه جهادی الکفیل و ۶۰ پزشک و دستیار از دانشگاه علوم پزشکی استان در زمینه های چشم پزشکی ، دندانپزشکی، زنان و زایمان ، طب سنتی و پزشک عمومی ، میزبان مددجویان کمیته امداد و سایر نیازمندان بودند و خدمات تخصصی رایگان را به آنها ارائه دادند.

بابایی ضمن تشکر از همراهی خوب دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: خدمات جامع دندانپزشکی شامل کشیدن، جراحی، پرکردن، ترمیم و عصب کشی و ویزیت رایگان توسط پزشکان عمومی و تحویل دارو نیز بصورت رایگان به مراجعین توسط گروه جهادی در این مدت انجام گرفت.

مدیرکل کمیته امداد گلستان ادامه داد : در چهار روز استقرار این گروه جهادی در استان، بیش از ۲۵۰۰  مددجوی تحت حمایت این نهاد و ۴۰۰ نیازمند غیر تحت حمایت ، در قالب ۳۵۰۰ نوع خدمت، اعم از انواع خدمات دندان پزشکی و سایر خدمات پزشکی و طب سنتی  این گروه جهادی بهره منده شده اند.

بابایی  بیان کرد: در مدت استقرار این اردوی جهادی علاوه بر خدمات دندانپزشکی و داروی رایگان، مشاوره خانواده، ازدواج، ترک اعتیاد و مشاوره شغلی، میز خدمت حقوقی و ارائه مشاوره های تخصصی حقوقی توسط کانون کلای دادگستری استان ، نیز به مددجویان ارائه و همچنین بسته های فرهنگی و معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۸:۵۵ ب.ظ

دیدگاه