تاکیدمهندس سیدالنگی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارگلستان به شهرداران:در پروژه ها ، کیفیت فدای سرعت و شتاب زدگی نشود

کدخبر:۶۲۷۶۲

البرز گلستان/تاکید معاون استاندار بر ضرورت برنامه محور بودن شهرداری ها

طی نشستی صمیمی، مسائل و مشکلات شهرداری علی آباد کتول با حضور مهندس سیدالنگی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، نوروزی نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل دفتر فنی استانداری، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار علی آباد کتول برگزار شد.

سیدمحمدرضا سیدالنگی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ضمن اشاره به جایگاه خطیر و تاثیرگذار شورای اسلامی شهر و شهرداری در خدمت رسانی مطلوب به مردم و در نتیجه افزایش رضایتمندی شهروندان تاکید کرد و گفت: مهمترین عامل افزایش رضایت مردم و خدمت رسانی مناسب، تعامل، همدلی و همکاری در سایه ی قانون و نیز برنامه ریزی صحیح در مجموعه مدیریت شهری است که ارزیابی میزان تحقق وعده ها و توفیقات حاصل شده توسط خود مردم صورت می پذیرد.

وی افزود: نگاه دولت سیزدهم تاکید بر زیرساخت ها می باشد که توجه ویژه به آن می تواند حوزه های گردشگری، کشاورزی و حمل و نقل را تحت تاثیر قرار داده و موجبات رشد و پیشرفت را فراهم کند.

سیدالنگی تاکید کرد : ضمن حمایت از برنامه ها و موضوعات استانی، موضوع نظارت و بازرسی را نیز با جدیت دنبال کرده و تاکید داریم در پروژه ها به هیچ عنوان کیفیت را فدای سرعت و شتاب زدگی نشود.

وی همچنین در رابطه با موضوع تغییر کاربری، عمران و آبادانی، توسعه فضای سبز، ارتقای کیفی خدمات شهری و… مطالبی را یادآور شد.

بازدید میدانی از سطح شهر و همچنین محل مطالعه یا اجرای برخی پروژه های شهری، برنامه پایانی حضور امروز معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در شهر علی آباد کتول بود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۷ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۷:۲۹ ب.ظ

دیدگاه