دکتر احمدی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان درنشست هم اندیشی :عوامل شکل‌گیری انقلاب اسلامی مقابله با تبعیض، ظلم و فساد در جامعه بود

کدخبر:۶۵۷۶۷

البرزگلستان/نشست هم‌اندیشی به منظور برنامه‌ریزی موثر در برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در استان، با گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش آموز و شهدای حادثه تروریستی در شیراز در استان برگزار شد،

تبیین اهداف حدوثی انقلاب برای جوانان ضروری است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: تبیین اهداف حدوثی انقلاب باید پرداخته شود و در این راستا مراکز آموزش عالی، آموزش و پرورش و مساجد به این مهم بیشتر توجه و سرمایه گذاری کنند.

 

حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی افزود: باید تاریخ ماقبل سال ۵۷ کشور برای جوانان این مرز و بوم تبیین شود که چه بوده‌ایم و با گذشته ۴۲ سال از پیروزی انقلاب، امروز به کجا رسیده‌ایم.

 

وی با اشاره به اینکه عوامل شکل‌گیری انقلاب اسلامی مقابله با تبعیض، ظلم و فساد در جامعه بوده است، ادامه داد: و باید به چرایی شکل‌گیری این انقلاب برای جامعه به ویژه نسل جوان پرداخته شود.

 

وی تاکید کرد: گرامیداشت ۱۳ آبان سال ۵۷ مصادف با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که به عنوان انقلاب دوم از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از آن یاد کردند، تبیین اهداف برای نسل جوان ضروری است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امسال برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان متفاوت از ۴۲ سال قبل بوده و به طور قطع، حضور گسترده مردم در این صحنه، پیام معنی‌دار در حمایت آحاد مردم اعم از پیر و جوان، مرد و زن از انقلاب اسلامی به دنیا مخابره خواهد شد.

 

راهپیمایی ۱۳ آبان امسال متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود

 

راه برون‌رفت از وضعیت فعلی در حکمرانی انقلابی، آگاهی‌بخشی و عمل مقتدرانه به قوانین است

 

حجت‌الاسلام احمدی راه برون‌رفت از وضعیت فعلی را در حکمرانی انقلابی، آگاهی‌بخشی و عمل مقتدرانه به قوانین دانسته و اظهار کردند: اگر حکمرانی انقلابی محقق شود ریشه فساد، ظلم و تبعیض کنده خواهد شد و این کلید واژه از رموزاتی است که رهبری معظم انقلاب آن را بارها مورد تاکید قرار داده اند و با این وجود بسیاری از مسوولان این کد را دریافت نکرده‌اند.

 

به گفته وی حکمرانی انقلابی برمحور شریعت الهی جامعه را به سمت تکامل اجتماعی و رفع ظلم و فساد و تبعیض پیش خواهد برد.

 

حجت‌الاسلام احمدی همچنین از حضور مردم هوشیار و همیشه در صحنه در ۲ راهپیمایی اخیر برای محکومیت اغتشاشات و حوادث تروریستی در شاهچراغ شیراز قدردانی کرد.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۶ ق.ظ

دیدگاه