دیدار مدیر کل صدا و سیمای گلستان با فرمانده مرزبانی استان گلستان

کدخبر:۶۵۵۷۶

البرزگلستان/راستای افزایش تعاملات برون سازمانی و هم افزایی در پیشبرد اهداف، مدیر کل صدا و سیمای گلستان با فرمانده مرزبانی استان دیدار و گفتگو کرد.

سرهنگ ستاد احمد رضا حاتمی فرمانده مرزبانی استان در این دیدار ضمن خوش آمد گویی به مدیر کل صدا و سیمای گلستان گفت: مجموعه صدا و سیمای استان گلستان یکی از همراهان همیشگی مرزبانی استان در طول سال بوده است که این همکاری جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ضمن قدردانی از تلاش های مجموعه صدا و سیمای استان در پوشش خبر هفته فراجا ۱۴۰۱ با شعار مرزبان خادم ، مرزنشین حامی افزود: هدف مرزبانی، امنیت و آرامش برای آحاد جامعه است و در این خصوص تعامل و هماهنگی بیش از پیش این دو مجموعه اثربخشی بسیار خوبی را در جامعه داشته که می توان شاهد آن بود.

فرمانده مرزبانی استان با بیان اینکه مرزبانی یک نیروی ولایی و مکتبی است و تلاش مضاعف آنان همیشه همسو با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی می باشد بیان داشت:امروز باید برای خدمت به مردم و همچنین تداوم این امنیت و آرامش و این انقلاب از تمام ظرفیت ها استفاده کرد.

رسول شکری نیا مدیر کل صدا و سیمای استان گلستان در این دیدار گفت:مهربانی، اقتدار ، ادب و صداقت از ویژگی ها مرزبانان است و این برای ما و برای دوستی با شما یک افتخاراست.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان با توجه به این که پشتیبانی و همکاری با مجموعه مرزبانی یک افتخار است گفت: تلاش ما کمک برای ایجاد و حفظ امنیت است و تقویت احساس امنیت مطالبه مشترک ما با مرزبانی است.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱:۲۷ ق.ظ

دیدگاه