نماینده ولی فقیه در استان گلستان در دیدار مدیران استاندارد: استاندارد در اسلام بحث نوینی نیست / اولین صنعتگر استاندارد، خداوند است

کدخبر:۶۵۵۵۹

البرز گلستان/نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: استاندارد در اسلام بحث نوینی نیست و اولین صنعتگر استاندارد، خداوند است.
حضرت آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار با معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران و رئیس پژوهشگاه استاندارد کشور گفت: در آیه شریفه «صنع الله الذی اتقن کل شیء» خداوند به صراحت از خود به عنوان آفریننده ای که هر چه خلق کرده در نهایت استحکام و اتقان بوده است، یاد می کند.
امام جمعه گرگان در نشست صمیمی با مدیرکل استاندارد گلستان و جمعی از کارکنان این اداره کل در هفته استاندارد افزود: گرچه می بایست به دنبال دانش به هر سرزمینی سفر کرد و دانش را از هر صاحب دانشی دریافت کرد اما انتظار می رفت مفهوم استاندارد که قدمتی چند میلیارد ساله به درازای عمر طبیعت و خلقت دارد؛ مسلمانان و معتقدان به خداوند یکتا، می بایست در مفهوم سازی و تئوریزه کردن آن، بر جهان غرب پیشی می گرفتند.
معاون ارزیابی انطباق سازمان ملی استاندارد ایران در این دیدار اطمینان خاطر داد که استاندارد تلاش خود را تمام قد برای استانداردسازی در تمامی وجوه تولید و خدمت به کار گرفته است.
احسان ساده گفت: استاندارد در دوره تحولی خود، مماشات با تولیدکنندگان بی کیفیت را کنار گذارده است و یکی از مصادیق بارز این رویکرد جدید، خارج کردن ۵ خودرو از خط تولید است.
رئیس پژوهشگاه استاندارد کشور نیز در این دیدار خواستار حمایت همه جانبه نماینده ولی فقیه از استاندارد و طرح موضوع استاندارد از تریبون های نماز جمعه شد.
این دیدار در سفر معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران و رئیس پژوهشگاه استاندارد کشور به گلستان برای شرکت در آئین گرامیداشت روز جهانی استاندارد صورت گرفت.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱:۰۹ ق.ظ

دیدگاه