رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان : طی ده روز گذشته تغییر خاصی در قیمت ها نداشته ایم

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان : طی ده روز گذشته تغییر خاصی در قیمت ها نداشته ایم .
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، حسین طلوعیان در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که در محل سالن جلسات معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان برگزار گردید ، اظهارکرد: از تاریخ ۲۳ دی ماه تاکنون تغییرات خاصی در قیمت کالاها جز در قیمت جوجه یک روزه و مرغ نداشتیم و قیمت گوشت قرمز هم کاهش یافته است.
وی به افزایش نرخ سیب زمینی و پرتقال اشاره کرد و در خصوص مراکز توزیع گاز مایع گفت: در استان ۴۰۷ مرکز توزیع گاز مایع داریم که طی گشت های مشترکی با تعزیرات بر کار آنها نظارت می شود.
طلوعیان ادامه داد : طی سال ۹۸، هفت هزار و ۵۸۰ مورد پرونده توسط تعزیرات استان تشکیل شده، که ۳۴۸ میلیارد ریال محکومیت نقدی را شامل می شود.
وی گفت: هزار و ۷۱۲ مورد از این پرونده ها به دلیل عدم درج قیمت، ۱۰ هزار و ۹۸۰ مورد به دلیل گرانفروشی، ۳۵۵ مورد کم فروشی و ۸۵ مورد هم در زمینه آرد بوده است.
طلوعیان تصریح کرد: بیشترین شکایات امسال در زمینه نان بوده و حجم ریالی پرونده های بازرسی در این حوزه ۳۶۵ میلیارد ریال است.
وی با اشاره به بازار شب عید، تأکید کرد: بازرسی ویژه ایم پایانی سال از اول اسفندماه تا ۱۵ فروردین انجام خواهد شد و در این طرح کالاها و مواد غذایی ، لبنیات، گوشت قرمز و مرغ، کیف و کفش در اولویت بازرسی هستند.
طلوعیان ازجذب ۶۰۷ تنی سهمیه شکر هم خبرداد و گفت: تأمین ذخایر اصلی پنج قلم کالای اساسی ویژه شب عید در دستور کار است که در سردخانه ها و انبارهای استان نگهداری می شود .

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۶:۴۹ ب.ظ

دیدگاه