خیرین سلامت گلستان خواستار جلوگیری از موازی کاری سایر دستگاهها در امر خیرین سلامت شدند

به گزاش سرویس خیرین سلامت و بهداشت و درمان پایگاه خبری البرز گلستان سومین جلسه شورای خیرین سلامت شهرستان گرگان در محل دفتر ریاست بیمارستان کودکان طالقانی با حضور کلیه اعضای هئیت مدیره تشکیل شد.
در این جلسه که بزرگمهر مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان گلستان دکتر حق شناس مدیر بیمارستان طالقانی و دکتر سمنانی رئیس و خانم آسیابان مدیر اجرائی و اعضای هئیت مدیره حضور داشتند .دکتر سمنانی رئیس مجمع خیرین گرگان طی سخنانی ضمن تقدیر از کلیه خیرین استان و شهرستان گرگان برگزاری سیمینار باحضور مسئولین کشوری و استانی و حتی خیرین خارج از کشور و همچنین عضویت در سازمانهای خیریه بین المللی را خواستار شد.
وی همچنین خواستار عدم موازی کاری از طریق سایر دستگاهها در امور خیرین سلامت شده اند و اعلام نمودکه : سایر دستگاههای که تمایل به امر خیری در زمینه بهداشت و درمان را دارند ازموازی کاری جلوگیری کنند و در این امور اگر قوانینی وجود دارد بهتر است فراگیر شود و اگر نه از طریق مجمع استان با خیرین سلامت کشور طی نامه ای نسبت به این امر استفتاء کنند.
همچنین در این جلسه مقرر شد انجمن خیرین سلامت بیماران هموفیلی و تالاسمی و انکرلوژی زیر نظر مجمع خیرین سلامت استان تشکیل گرددو کلیه و عواید آن خرج این بیماران و کودکان سرطانی گردد.
همچنین در این جلسه یکی از خیرین تقبل تا سقف ۱میلیارد تومان جهت کمک به امر خیرین را تقبل نموده اند .
ضمن آنکه طی هماهنگی با بانکهای عامل شهرستان مقرر شد ۲۰وام ۵میلیون تومانی و و ۳وام ۲میلیون تومانی قرض الحسنه به کسانی که قصد حمایت از طرح مجمتع درمانی الغدیر گرگان را دارند تخصیص یافته است .
درادامه بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلامت استان اعلام نمود که :مقرر شد ملک واگذاری جناب اردشیر شفیعی که به منظور ساخت دانشکده دارو سازی با مشارکت استان در نظر گرفته شده .
ضمن آنکه احداث بنای دانشکده فنا آوری نوین دانشگاه علوم پزشکی که در حاضر دارای دانشجو و مجوز بوده است ولی فاقد ساختمانی می باشد توسط خیر موافقت گردد و رایزنی لازم جهت اخذ نظر دانشگاه مبنی بر اینکه متهعد گردد در صورتی که نظر خیر در زمان بهره برداری به قوت خود باقی باشد تلاش نماید به همان نسبت انجام شود.
همچنین در این جلسه از زحمات مجمع خیرین استان و مدیر عامل مجمع خیرین استان جناب بزرگمهر که توانسته است در سطح کشور نظر مسئولین خیرین کشور را در زمینه های مختلفی جلب کند تشکر و تقدیر نموده اند.

IMG_9185IMG_9194

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۶:۱۹ ب.ظ

دیدگاه