از سوی وزیری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان محمدعلی طالع زاری معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی بنیاد شهید گلستان منصوب شد

کدخبر:۶۵۲۴۸

البرز گلستان /مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی محمدعلی طالع زاری را به عنوان معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان منصوب کرد.

مراسم معارفه معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی بنیاد گلستان برگزار شد

به گزارش ایثار واحد گلستان ، دوشنبه ۱۸ مهر ماه ۱۴۰۱ طی مراسمی با حضور مدیرکل، معاونین و روسای ستادی و شهرستانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان محمدعلی طالع زاری به عنوان معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان معرفی شد.

اسرافیل وزیری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم گفت: خدمت گذاری به جامعه ایثارگری ازجمله توفیقاتی است که نصیب هرکسی نمی‌شود و به‌پاس این توفیق الهی باید به بهترین نحو وظایف خود را در قبال خانواده های معظم شاهد و ایثارگر انجام دهیم.

وی افزود: اگر بر این باوریم که خداوند و شهدا ناظر بر اعمال ما هستند باید کار را با دقت و جدیت بیشتری انجام دهیم تا خداپسندانه باشد.

وی تاکید کرد: اساس مدیریت صحیح میسر نمی شود مگر با تامل و رفتار سازمانی مناسب و بکار گیری درست منابع سازمانی در راستای اهداف سازمان و همچنین مطالعه و شناخت دقیق قوانین.

انتهای پیام/

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۸ ق.ظ

دیدگاه