وزیر صنعت، معدن و تجارت در گلستان: ارتباط کسب‌وکارهای ایرانی با سایر کشورها تقویت می‌شود

کدخبر:۶۵۱۶۰

البرز گلستان/وزیر صنعت، معدن و تجارت از تعمیق روابط بین استان‌های کشور با استان‌های سایر کشورها خبر داد و گفت: ارتباط کسب‌وکارهای ایرانی با سایر کشورها تقویت می‌شود.

سیدرضا فاطمی امین عصر امروز شنبه ۱۶ مهر در حاشیه بازدید از واحد صنعتی بانیان پلیمر گنبدکاووس در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: تقویت ارتباط بین استان‌های کشورهای دیگر با استان‌های ما یکی از برنامه‌های ما است و در این راستا سن‌پترزبورگ روسیه با استان اصفهان، باشقیرستان در روسیه با استان مرکزی، تاتارستان با استان گلستان مرتبط شده که این ارتباطات موجب عمیق شدن روابط بین کشورها خواهد شد.

وی با بیان اینکه در ارتباط استان‌های کشورمان با استان‌های سایر کشورها مسئله اصلی تقویت ارتباطات بین کسب‌وکارهای مختلف است، افزود: درصدد هستیم شرکت‌های ایرانی با شرکت‌های سایر کشورها روابط مستحکمی داشته باشند تا اگر روابط سیاسی بین دو کشور هم در حال تضعیف بود این شرکت‌ها این مسئله را تقویت کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت به مشکل واحدهای تولیدی در تامین مواد اولیه اشاره کرد و یادآور شد: تلاش می‌کنیم مشکل واردات مواد اولیه واحدهای تولیدی حل شود.

بازدید از شهرک صنعتی بندرگز، شهرک صنعتی سرخنکلاته گرگان، شهرک صنعتی علی‌آبادکتول، بازدید از معدن ذغال‌سنگ رامیان، شهرک صنعتی کلاله و گنبدکاووس از جمله برنامه‌های سفر یک روزه فاطمی‌امینی به گلستان است.

 

همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه برنامه‌های سفر خود به گلستان با استاندار گلستان و مدیران استانی نشست خواهد داشت‌./ ایسنا

انتهای پیام

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۳:۱۹ ب.ظ

دیدگاه