تجهیز تمام روستاها به فناوری اینترنت پرسرعت در دستورکار مهندس شهمرادی مدیرعامل مخابرات گلستان

دیدار چهره به چهره مردم بندرگز با مسئولان شهرستان برگزار شد.

البرز گلستان/در این دیدار که تحت عنوان کاروان امید بود مردم از نزدیک با مسئولین شهرستان بندرگز به گفتگو و تبادل نظر در خصوص رفع مسائل و مشکلات شهرستان بندرگز پرداختند .

غلامعلی شهمرادی مدیرعامل مخابرات استان گلستان نیز که در این دیدار حضور داشت از خدمات و سرویسهای ارائه شده به مشتریان در این شهرستان ، گزارشی ارائه و افزود: میزان لاوصولی قبوض تلفن ثابت موجب خواهد شد تا در راه توسعه کندتر پیش رویم .

وی گفت : از آنجائیکه شرکت مخابرات از دولتی به خصوصی تبدیل شده میبایست هرگونه طرح توسعه از محل درآمدهای وصول شده اجرا گردد و نپرداختن هزینه مکالمات توسط مردم باعث کاهش درآمد و در نتیجه عدم توسعه خواهد شد.

مدیرعامل مخابرات گلستان با اعلام این مطلب که ۵۰ درصد از جمعیت استان را روستائیان تشکیل میدهند افزود : خدمت رسانی به روستائیان وظیفه اصلی ماست و تجهیز تمام روستاها به فناوری اینترنت پرسرعت در دستورکار ما قراردارد.

وی از سرقت کابل در روستاها ابراز نگرانی کرد و گفت : سرقت کابلهای مخابراتی زیان فراوانی به مخابرات وارد کرده و موجب ایجاد مشکل ارتباطی زیادی برای مشترکان خواهد شد که باید در این خصوص راهکارهایی اندیشیده شود تا از این معضل پیشگیری گردد.

مهندس شهمرادی از پوشش ۹۹ درصدی تلفن همراه در استان خبر داد و گفت : با افتتاح طرحهای ۳G در نقاط مختلف استان اینترنت تلفن همراه با کیفیت بهتری در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

درپایان این دیدار به پاس خدمات شرکت مخابرات استان گلستان و اداره مخابرات شهرستان بندرگز تندیس های جداگانه ای به مهندس شهمرادی مدیرعامل مخابرات گلستان و درویشی رئیس اداره مخابرات بندرگز اهداءشد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۳ ب.ظ

دیدگاه