به ابتکار فرمانداری بندرگز و هفته دولت اولین نشست فرمانداران دوره های قبلی برای شتاب بخشی به توسعه شهرستان برگزار شد

به گزارش گروه خبر پایگاه خبری البرز گلستان به همت فرمانداری شهرستان بندرگزاولین نشست فرمانداران ادواری شهرستان بندرگز برای شتاب بخشی به توسعه شهرستان برگزار شد

فرماندار شهرستان بندرگز در این نشست با گرامیداشت هفته دولت گفت : شهدای دولت که با فدا کردن جان خود در راه خلوص و کارآمدی کشور توانستند یادگار ماندگاری از خود به جا بگذارند ، امروز به الگویی برای دولتمردان در کشور تبدیل شده اند.
“علی اصغر میرزایی” از هفته دولت به عنوان هفته تجلیل از شهدایی یاد کرد که در اوج اقتدار سیاسی و اقبال اجتماعی و صفات بارز انسانی خود شامل تواضع ، عشق به مردم و کار و خدمت برای آنها را هرگز فراموش نکردند.

وی افزود : هفته دولت فرصتی برای نمود بخشیدن هر چه بیشتر به برکات وجودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه پس از موفقیت دولت تدبیر و امید در دیپلماسی خارجی که امروز آثار آن را شاهد هستیم اظهار داشت : گفتمان اعتدال گرایی دولت یازدهم اکنون اثر خود را نشان داده است.

میرزایی ادامه داد : در حال حاضر ایران اسلامی به جایگاهی دست یافته است که با گفتمان اعتدال دولت تدبیر و امید ، رویکرد دنیا نسبت به ایران اسلامی تغییر کرده است.

وی تاکید کرد : با برنامه و فعالیت های دیپلماسی در دولت تدبیر و امید ، ایران اسلامی امروز از جایگاه رفیعی در دنیا برخوردار شده است.

فرماندار بندرگز با بیان اینکه امروز مردم همچنان پای رای خود به دولت یازدهم ایستاده اند ، تصریح کرد : مسوولان و مدیران در دولت یازدهم باید با خدمتگزاری به دنبال رضایتمندی مردم و ایجاد نشاط اجتماعی باشند.

میرزایی در ادامه با بیان اینکه برای توسعه شهرستان بندرگز علاوه بر همدلی و انسجام به نظرات کارشناسی و مفید نیاز است ، افزود : این نشست در راستای شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به نام  دولت و ملت ، همدلی و همزبانی نامگذاری شده ، برگزار شده است.

وی با تاکید بر این نکته که باید تجربیات مدیران را در تصمیم گیری ها دخالت بدهیم ، تصریح کرد : ظرفیت های مختلفی در شهرستان بندرگز وجود دارد که باید با ارایه راهکارهای صحیح به توسعه برسیم.

میرزایی گفت : با هدف بهره گیری از تجربیات ، نظرات و راهکارهای کارشناسی برای شتاب بخشی به توسعه شهرستان ، اولین نشست فرمانداران ادواری شهرستان بندرگز برگزار شده است.

وی ، تجدید دیدار و خاطره ، حضور فرمانداران سابق در فضای محیطی و ارزیابی جدید فعالیت ها و ایجاد روابط مستمر و مداوم را از دیگر اهداف برگزاری این نشست بیان کرد.

در این نشست که با حضور مدیرکل سیاسی ، انتخابات استانداری گلستان برگزار شده ، از فرمانداران سابق شهرستان بندرگز تجلیل و قدردانی شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۲ ب.ظ

دیدگاه