طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی استانداری و دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر گلستان:منکرات فقط در کف خیابان های ما نیستند

به گزارش سرویس امر بمعروف گروه خبر البرز گلستان علی اصغر طهماسبی” دبیر ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر گلستان، در همایش همنوایی طلائیه داران عاشورا با حضرت زینب(سلام الله علیها) با موضوع آمران به معروف و ناهیان از منکر گفت: مولفه های دینی و مذهبی و اخلاق و اخلاق اسلامی ما برگرفته از امر به معروف ونهی از منکر است.

وی افزود: با توجه به اینکه اکنون بیش از هزار معروف در جامعه اسلامی وجود دارد، ممکن است به همین میزان هم منکرات وجود داشته باشد.

طهماسبی با بیان اینکه منکرات فقط در کف خیابان های ما نیستند، اظهارداشت: اگر بتوانیم با این موضوع به خوبی برخورد کنیم بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه برطرف می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر ۵۰درصد از جمعیت جامعه نظام جمهوری اسلامی ایران را بانوان تشکیل می دهند قدرت بسیار خوبی در بانوان ما نهفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: اگر امروز ایران برای اولین بار به باشگاه هسته ای جهان پیوسته است و اگر ایران ۱۳ تا ۱۵ برابر متوسط جهان رشد علمی داشته است نمی توان نقش بانوان را در تربیت فرزندان نادیده گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه امر به معروف و نهی از منکر بحث فرهنگ سازی، آموزش و تدبیر آسیب شناسی را مورد توجه قرار داده و در این بخش در حوزه تدوین و باز مهندسی از ظرفیت های داخلی استفاده می کنیم.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گلستان گفت: امروز بانوان ما در تحولات اجتماعی و فرهنگی جامعه نقش بسیار با اهمیتی برعهده دارند و می توانند بر آن مدیریت کنند و در احیا و تربیت فرزندان مثمر ثمر واقع شوند.

طهماسبی با بیان اینکه امروز امنیت در داخل کشور به نقطه ثبات رسیده است و جمهوری اسلامی ایران دشمن را در فرا مرزها کنترل می کند، اظهارکرد: جمهوری اسلامی ایران نعمت امنیت را به ارمغان آورده است و اگر این امنیت امروز وجود نداشت برگزاری این گونه مراسم در جامعه امکان پذیر نبود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۹:۰۷ ق.ظ

دیدگاه