مهندس برزمیتی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان در قرارگاه شهید همدانی خبر داد:آسیایی شدن ۳ بوکسور نونهال این استان

کدخبر:۶۳۹۶۵

البرز گلستان/برزمینی در قرارگاه شهید همدانی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان از آسیایی شدن ۳ بوکسور نونهال این استان خبر داد.

قاسمعلی برزمینی  اظهار کرد: کادر فنی تیم ملی نونهالان جمهوری اسلامی ایران، ترکیب نهایی تیم ملی بوکس نونهالان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا را اعلام کرد.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان با اشاره به اینکه نام سه بوکسور نونهال گلستانی در این لیست دیده می شود، ادامه داد: امیرحسین قربانی در وزن ۳۵ کیلوگرم، کمیل کهن‌پور در وزن ۴۳ کیلوگرم و امیرمحمد رستم‌پور در وزن ۵۸ کیلوگرم، گلستانی های دعوت شده به این تیم هستند.

وی در ادامه تاکیدکرد: بر اینکه گلستان از قطب های ورزش بوکس در کشور است، افزود: با استعدادیابی‌های صورت گرفته توسط مربیان رسمی زیر مجموعه هییت بوکس گلستان، چهره‌های شاخصی در این رشته شناسایی شده‌اند که فعالیت و افتخارآفرینی می کنند.

 

برزمینی با اشاره به اینکه استان گلستان به همراه استان لرستان بیشترین سهمیه را در میان بوکسورهای حاضر در ترکیب تیم ملی نونهالان دارند، خاطر نشان کرد: مهدی روزبهانی، یاور سبزعلی و محمدصالح مصباحی (هر سه از استان لرستان)، سهند نجفی از (آذربایجان غربی)، حسین سعیدی (مازندران)، سپهر رحیمی (چهارمحال و بختیاری)، امیرمحمد خدابخش لو (فارس)، محمدجواد ابراهیمی شاد (گیلان) و ماهان ساجدی (مازندران)، دیگر ملی پوشان هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان  کفت :طبق برنامه از پیش تدوین شده، مسابقات قهرمانی نونهالان بوکس آسیا طی روزهای ۶ تا ۱۳ آذرماه برگزار خواهد شد، اضافه کرد: متاسفانه تاکنون میزبان این دوره از رقابت‌ها مشخص نشده است و تیم‌های ملی کشورهای حاضر در بلاتکلیفی به سر می برند.

انتهای پیام

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۳ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۹:۳۸ ق.ظ

دیدگاه