مهندس برزمینی، مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در قرارگاه خبری شهید همدان:در هفته دولت امسال ۴ پروژه ورزشی در استان به بهره‌برداری می‌رسد

کدخبر:۶۳۸۸۲

البرزگلستان/مهندس قاسم برزمینی، مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهار کرد:در هفته دولت امسال ۴ پروژه ورزشی در استان به بهره‌برداری می‌رسد. زمین فوتبال چمن مصنوعی مینودشت که عملیات اجرایی آن ۸ ماه قبل آغاز شده بود، با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت افتتاح می‌شود.وزمین مینی فوتبال گالیکش با ۷۵۰ میلیون تومان، زمین‌های مینی فوتبال روستاهای تقی‌آباد گرگان و کریم‌آباد هرکدام با ۷۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین خبرداد:عملیات اجرایی ۱۰ پروژه ورزشی نیز در روستاهای استان آغاز خواهد شد.

وی گفت :در سفر رئیس جمهور به استان گلستان ۲۱۸ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های ورزشی استان مصوب شد که تاکنون ۵ میلیارد تومان تخصیص یافت و در روزهای آینده ۲۵ میلیارد تومان دیگر نیز به استان اختصاص داده می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان  گفت:تا پایان امسال ۲۰ پروژه ورزشی را با اعتبارات سفر دولت به استان به بهره‌برداری خواهیم رساند.

مهندس برزمینی سپس تاکید کردخانه والیبال گنبدکاووس جزو پروژه‌های اولویت‌دار در استان است که در سفر دولت ۶ میلیارد تومان اعتبار مصوب دریافت کرد و ۲ میلیارد تومان آن اختصاص یافت. تلاش می‌کنیم این پروژه تا پایان سال تکمیل شود.

وی افزود:سالن ۶ هزار نفری گرگان نیز بزرگترین مصوبه ورزشی گلستان در سفر دولت بود که ۱۵۰ میلیارد تومان برای آن به تصویب رسید. شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی ۴۰ میلیارد تومان اعتبار را برای این پروژه پیش‌بینی کرده است.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۴:۳۸ ب.ظ

دیدگاه