قربانی فرماندار شهرستان مراوه تپه  در قرار گاه خبری شهید همدانی : در هفته دولت امسال ۱۴۵ طرح عمرانی با اعتبار بالغ بر ۱۳۳میلیارد و ۸۸۹ میلیون کلنگ زنی و یا افتتاح می شود

کدخبر:۶۳۸۶۹

البرزگلستان/لقمان قربانی فرماندار شهرستان مرلوه تپه  صبح امروز در قرار گاه خبری شهید همدانی اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۱۴۵ طرح عمرانی با اعتبار بالغ بر ۱۳۳میلیارد و ۸۸۹ میلیون کلنگ زنی و یا افتتاح می شود که از این تعداد ۱۲۹ طرح افتتاح با اعتبار۹۲ میلیارد و ۲۸۹ میلیون تومان و ۱۶ کلنگ زنی با اعتبار ۴۱ میلیارد و ۵۹۹ میلیون تومان  اجرایی می شود.

وی افزود: ۶۰درصد روستای مراوه تپه تنش آبی دارند و ۳۵ روستای این شهرستان با تانکر آبرسانی می شود که در سفر ریاست حمهوری حل مشکل آب شرب آنها مورد توجه ویژه قرار گرفت و اعتباری ۱۵۰ میلیارد تومانی نیاز دارد

قربانی گفت:  ۱۲۶ میلیارد تومان تملک دارایی در شهرستان  داریم که از محل آنها طرح های عمرانی را به انجام میرسانیم.

وی ادامه داد: در سفر ریاست جمهوری ۲۲۴ میلیارد تومان برای بخش عمرانی و ۴۶۳ میلیارد تومان تسهیلات بانکی که ۸۲ میلیارد آن قرض الحسنه است به شهرستان تخصیص پیدا کرده است.

قربانی بیان کرد: اجرای چمن مصنوعی با اعتبار ۲ میلیارد تومان که ۱ میلیارد تومان ان را خیران و دهیاری هدیه و یک میلیارد تومان دیگر را بنیاد علوی قبول کرده است.

فرماندار مراوه تپه طرح های شاخص این شهرستان در هفته دولت را مقاوم سازی منازل مسکونی توسط بنیاد مسکن با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان، آبرسانی ۷ روستا از ۱۰ روستای بدون اب شرب در بخش گلیداغ با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

وی افزود: در حوزه کشاورزی از محل سفر مبلغ ۳۸۱ میلیارد تومان به بخش کشاورزی تخصیص داده شده است.

قربانی اظهار کرد: بیش از ۴۰۰ هزار راس دام در شهرستان وجود دارد که به دلیل شغل اصلی مردم در بخش دامداری مراحل اداری میدان بزرگ دام این شهرستان تمام شده و در مرحله اجرایی شدن با اعتبار ۲ میلیارد تومان در ۲ هکتار اجرائی می شود.

انتهای خبر

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۳:۱۰ ب.ظ

دیدگاه