دکتر زنگانه استاندار گلستان در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: باید درآمد ناخالص ما در افق ۱۴۰۴ به ۲۲۴ هزار میلیارد تومان برسد.

کدخبر:۶۳۷۵۶

البرز گلستان:استاندار گلستان:پیوست های فرهنگی به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

علی‌محمدعلی زنگانه پیش از ظهر امروز در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اظهار کرد: ۴۱ درصد جمعیت استان گلستان جزو پنج دهک کم برخوردار در شهرها است.

استاندار گلستان ادامه داد: ۵۶ هزار میلیارد تومان درآمد ناخالص استان است و برای ایجاد تحول و پیشرفت همه جانبه که مد نظر مقام معظم رهبری و رئیس جمهور است باید همت جهادی داشته باشیم.

زنگانه خاطرنشان کرد: چشم اندازی برای سال ۱۴۰۴ در نظر گرفتیم که منطبق با چشم انداز ۲۰ ساله کشور است و این چشم انداز اینگونه ترسیم شده که درآمد میانگین گلستانی ها به میانگین کشوری برسد.

وی افزود: باید درآمد ناخالص ما در افق ۱۴۰۴ به ۲۲۴ هزار میلیارد تومان برسد.

زنگانه بیان کرد: تاکید رئیس جمهور این است که به مباحث فرهنگی و جنبه‌های اجتماعی و مباحثی از جمله عدالت و پیشرفت همراه با پیوست های عدالت مد نظر قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در کمتر از ۱۰ ماه گذشته نگاه ما برای پیشرفت تمرکز ما به مباحث اقتصادی نیست گرچه اقتصاد مهم است و به دنبال ارتقای معیشت هستیم و پیوست های فرهنگی به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

این مقام مسئول افزود: نزدیک به ۱۲ هزار میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور به استان پروژه عمرانی داشتیم که بخشی از آن به فرهنگ اختصاص یافت.

انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲:۰۴ ب.ظ

دیدگاه