سقلی، فرماندار گمیشان در قرارگاه خبری شهیدهمدانی: در هفته دولت ۸۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۵۰ میلیارد و ۵۴۸ میلیون تومان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود

کدخبر:۶۳۷۲۸

البرز گلستان/امید سقلی، فرماندار گمیشان در قرارگاه خبری شهیدهمدانی اظهار کرد:توجه بی‌نظیر دولت سیزدهم و اختصاص حجم قابل توجهی از اعتبارات به‌ویژه در سفر دولت سبب امیدواری مردم برای بهبود شرایط شده است.

وی افزود:همزمان با هفته دولت ۸۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۵۰ میلیارد و ۵۴۸ میلیون تومان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

سقلی گفت:سال گذشته ۸۵۰۰ خانوار که ۶۵ درصد جمعیت شهرستان را شامل می‌شود با قطعی آب مواجه بودند و برخی از روستاها چندماه آب نداشتند اما با نگاه ویژه دولت سیزدهم ۶ قطعه زمین برای حفر چاه در اختیار آب و فاضلاب قرار گرفت و با اجرای ۲۳.۹ میلیارد تومان پروژه امسال ۹۵ درصد مشکل قطعی آب رفع شد.

سقلی افزود:با احداث پست فوق توزیع با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان که در هفته دولت افتتاح می‌شود، قطعی برق در بهار و تابستان نداشتیم.

وی افزود: مجتمع فرهنگی هنری گمیش‌تپه که ۱۶ سال روی زمین مانده بود با ۹.۷ میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت افتتاح می‌شود.

فرماندار گمیشان تاکید کرد:بندرصیادی با ۸ میلیاردتومان و همچنین لایروبی کانال ورودی به سایت میگو با ۷۳۰ میلیون تومان در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود:۲۰۵ طرح اقتصادی نیز با سرمایه‌گذاری ۴۱۱ میلیاردتومان با اشتغال ۹۶۶ نفر افتتاح می‌شود.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۷ ق.ظ

دیدگاه