مولایی فر فرماندار شهرستان کردکوی در بازدید از دفترگروه خبر البرز گلستان :تحقق توسعه در حوزه های مختلف نتیجه کارکرد مثبت و مطالبه گرانه خبرنگاران در انعکاس اخبار جامعه است

کد خبر:۶۳۵۴۳

البرز گلستان/به مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار دکتر مولایی فر فرماندار شهرستان کردکوی به اتفاق علی شعبانی معاون سیاسی امنیتی  و کشیری مشاور فرماندار و حمیدالوند مسئول بسیج رسانه شهرستان ضمن حضور در دفتر غرب البرز گلستان و نشریه صبح گلستان با خبرنگاران این رسانه ها دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار شهرستان کردکوی  در این نشست نقش خبرنگاران در پیشبرد توسعه و معرفی جادبه های شهرستان بسیار مثمر ثمر خواند.

وی رسانه را ابزاری دانست که می تواند اخبار پیشرفت شهرستان را به مردم و مسئولین استانی رسانده و باعث معرفی نخبگان شهرستان شود.

مولایی فر توسعه شهرستان کردکوی را در ابعاد مختلف از برنامه های مدیریتی خود نام برد.

وی اعلام کرد: باهماهنگی استانداری و اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان آسفالت تهیه و در اختیار خدمات شهرداری داده تا مردم از خدمات دولت رییسی که با شعار دولت مردمی است بهره مند شوند.
همچنین ۲۵میلیارد تومان در سال جاری برای جاده قدیم کردکوی گرگان اعتباراز سفر ریاست محترم جمهوری تخصیص یافت .

فرماندار شهرستان کردکوی افزود:در هفته دولت زمین چمن مصنوعی زمین فوتبال ورزشگاه تختی کردکوی به بهره برداری می رسد.

وی در  ادامه گفت؛ احداث۷ زمین چمن ورزشی فوتبال در روستاهای شهرستان نیز در دست ساخت هستند که به امید از خدا در آینده نزدیک با پیگیری های مجموعه مدیریت شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

دکتر مولایی فر تاکید کرد:تحقق مفهوم توسعه در حوزه های گوناگون،سیاسی،اجتماعی و اقتصادی نتیجه کارکرد مثبت و برآیند واقعی ایفای نقش مطالبه گرانه خبرنگاران در بیان حقایق و انعکاس اخبار جامعه است.

وی رسانه البرز گلستان و صبح گلستان را فرصتی برای معرفی شهرستان درسطح استان نامید و از همکاری این رسانه ها با فرمانداری تقدیر کرد.

در خاتمه برسم یاد بود از خدمات خبرنگاران این رسانه ها تقدیر کرد،

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۷:۴۰ ب.ظ

دیدگاه