وزیری مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان گلستان در همایش تجلیل از ایثارگران سادات کردکوی: سادات از جایگاه والایی در فرهنگ ایرانی و اسلامی برخورداراست

کدخبر:۶۲۹۸۶

البربرگزاری همایش تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران سادات شهرستان کردکوی بمناسبت عید سعید غدیر

در روز یکشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱ همزمان با عیدسعید غدیر همایش تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران سادات با همکاری بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان کردکوی و دانشگاه فنی و حرفه ای امام علی (ع) کردکوی و با حضور مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان گلستان ، امام جمعه شهرستان، فرمانده انتظامی و مدیران ادارات شهرستان کردکوی و همچنین خانواده های معظم شهدا و جانبازان و آزادگان در سالن خلیج فارس دانشکده فنی امام علی (ع) کردکوی برگزار شد.

وزیری مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان گلستان ضمن تبریک عید سعید غدیر گفت: واقعه غدیر به عنوان کامل کننده اسلام نقطه عطفی در تاریخ بشر علی الخصوص زندگی معنوی انسان هاست.

وی افزود: سادات از جایگاه والایی در فرهنگ ایرانی و اسلامی برخوردارند و در دفاع مقدس نیز به گواه تاریخ پیشتاز بوده و شجاعت و ایثار این عزیزان الگوی رزمندگان بوده است.

خان بیکی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کردکوی در ادامه این مراسم ضمن عرض خیرمقدم گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با صبر و ایستادگی، موجبات رشد و پیشرفت ایران اسلامی را فراهم کردند و خوشبختانه امروز شاهد حضور این قشر معزز در عرصه دفاع از تمامی ارزش‌ها هستیم.

دکتر یعقوبی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای امام علی (ع) شهرستان کردکوی همچنین خاطر نشان کرد: جامعه ایثارگری سادات نقشی بی‌نظیر در دفاع از ارزش های ایران اسلامی داشته‌ اند و تجلیل از این عزیزان ترویج مشی اولیای الهی است.

در این مراسم نمایشگاه عکس شهدا و ایثارگران سادات برگزار شد و در پایان مراسم از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر سادات شهرستان تجلیل به عمل آمد

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۵ ب.ظ

دیدگاه