مهندس سیدالنگی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان در نشست تبیین سیاست های بودجه سال ۱۴۰۱ :روح امید بخشی را در مردم با اجرای پروژه های عمرانی وارد نماییم

کدخبر:۶۲۷۳۹

البرز گلستان/جلسه هم اندیشی و تبیین سیاست های بودجه سال ۱۴۰۱ با حضور عابدی رئیس سازمان،سید النگی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و کلیه فرمانداران شهرستانها و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار گردید

مهندس سیدالنگی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در این جلسه تصریح کرد: در سفر ریاست محترم جمهوری پروژه های بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی را اعلام نموده ایم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم تاکید بر امید بخشی در احاد پروژه ها دارد و طولانی شدن عمر پروژه های عمرانی می تواند روح امید را در برنامه ها کاهش دهد.

سیدالنگی تاکید کرد: فرمانداران پروژه های در سفر بالای ۵۰ درصد قید شده است حتما با تخصیص اعتباراتی که تعلق گرفته است با قید فوریت به بهره برداری برسانند و روح امید بخشی را در مردم با اجرای پروژه های عمرانی وارد نماییم که از تاکیدات حوزه عمرانی دولت سیزدهم می باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری افزود: نگاه دولت محترم تاکید بر زیرساخت ها می باشد و توجه به حوزه زیرساخت ها می تواند حوزه های گردشگری و کشاورزی و حمل و نقل را تحت تاثیر قرار داده و باعث پیشرفت شود و فرمانداران مورد توجه قرار دهند که پروژه هایی که در حوزه زیرساخت و اب و برق و گاز باید اولویت اول و در کمیته برنامه ریزی در دستور کار قرار دهیم.

سیدالنگی تاکید کرد :از برنامه ها و موضوعات استانی حمایت و با جدیت نظارت نماییم و اقتصاد و اشتغال را متحول نموده و گامی سریع در پیشبرد اهداف دولت سیزدهم داشته باشیم و کیفیت پروژه ها را با اهمیت برشمرده و سرعت کار را فدای کیفیت کار ننماییم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۸:۳۸ ب.ظ

دیدگاه