استاندار گلستان و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در دیدار با خانواده شهید مهدی حدادی :شهدا، زنده، حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند

کدخبر:۶۲۰۶۸

البرز گلستان/به گزارش ایثار واحد گلستان، دکتر علی محمد زنگانه به اتفاق اسرافیل وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در دیدار با خانواده معظم شهید مهدی حدادی ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام رضا(ع)گفت: با توجه به توصیه مقام معظم رهبری، همه ما در دیدار و رسیدگی به خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه مند هستیم.

وی افزود: شهدا، زنده، حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند و از خداوند توفیق خدمت به مردم و خانواده های معظم شهدا را خواستاریم.

دکتر زنگانه همچنین ضمن حضور در گلزار شهدای این شهرستان، به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران استان گلستان نیز در ادامه این دیدار گفت: شنیدن خواسته‌های جامعه ایثارگری از وظایف مهم و اساسی کارکنان بنیاد است که موجب آشنایی بهتر با مشکلات و درخواست‌های آنان شده و درنهایت به رفع این مشکلات کمک شایانی خواهد کرد.

اسرافیل وزیری با اشاره به اهمیت توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و لازمه آن در جامعه برای آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان عنوان کرد: وظیفه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عهده همه است و همه باید به فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومت توجه ویژه‌ای داشته باشند.

شهید مهدی حدادی در تاریخ ۱ بهمن ۱۳۴۳ دیده به جهان گشود و در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۳۶۴ در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۲ ب.ظ

دیدگاه