حسام مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از محکومیت کابینت سازمتقلب خبرداد

کدخبر؛۶۱۸۴۷

البرزگلستان/کابینت ساز متقلب در تعزیرات حکومتی به جزای نقدی در حق دولت و شاکی خصوصی محکوم شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اعلام کرد: حسب اعلام سازمان صمت مبنی بر تقلب در ساخت گابینت توسط یک واحد صنفی موضوع در هیات بدوی رسیدگی به تخلفات صنفی گرگان مورد رسیدگی قرار گرفت .
تقی حسام گفت: هیات مذکور ،پس از احضارمتهم وبررسی مستندات و جری تشریفات قانونی و براساس شواهد وقرائن ارتکاب تخلف متهم را به اتهام تقلب در ساخت و نقص در کابینت محرز دانسته و لذا رای بر محکومیت نامبرده به استناد مرتبه اول ماده۵۸ قانون نظام صنفی صادر و به پرداخت مبلغ سیصد و پنجاه میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت وبه پرداخت مبلغ یکصد و هفتادو هفت میلیون ریال در حق شاکی خصوصی محکوم و ملزم .نموده است و رای صادره در شعبه هیات تجدید نظر تعزیرات حکومتی مر کز استان نیز مورد تائید قرار گرفت.
عضوشورای قضائی استان گفت: برخورد جدی با متخلفین اقتصادی در دستور کار تعزیرات حکومتی بوده وتعاملات خوبی در این راستا با دستگاههای دخیل در امر مبارزه با تخلفات اقتصادی وجود دارد.
ایشان در خاتمه از شهروندان محترم استان درخواست کردند در صورت مشاهده هرگونه تخلفات اقتصادی ،بهداشتی ، داروی ودرمانی، صنفی،قاچاق کالاو…موضوع را ازطریق تلفن ۱۳۵ ویا سامانه ۱۳۵به تعزیرات حکومتی ویا از طریق تلفن۱۲۴به سازمان صنعت؛معدن وتجارت گزارش نمایند.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۷ ق.ظ

دیدگاه