وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گلستان: طرح ارتقاء سطح معیشت ایثارگران از طرح های خوب دولت و مجلس می باشد

کدخبر:۶۱۶۸۸

البرزگلستان/به گزارش ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری در جلسه شورای معاونان بنیاد گلستان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا گفت: خدمت توام با تکریم و تسریع در روند حل مشکلات خانواده های معظم شاهد و ایثارگر مهمترین وظیفه کارکنان بنیاد است.
وی ادامه داد: تبیین و تشریح فعالیت های دولت وظیفه همه دستگاه هاست و پرسنل بنیاد نیز باید در جهت تنویر افکار جامعه در خصوص خدمات دولت بکوشند.
این مقام مسئول با بیان اینکه دشمن با نفوذ رسانه ای ارکان نظام را نشانه رفته و در پی جابجا شدن ارزشها در جامعه است، گفت: در حالی که شاهد بزرگترین عملیات رسانه ای علیه انقلاب اسلامی از سوی دشمن هستیم همه ما علی الخصوص روابط عمومی با انعکاس خدمات مثبت دولت و نظام جمهوری اسلامی نشاط و امید را در جامعه اشاعه دهند.
وی طرح ارتقاء سطح معیشت ایثارگران را از طرح های خوب دولت و مجلس دانست و در مرحله اول این طرح دهک های پایین در نظر گرفته می‌شود. و افزود: از آنجا که در مرحله اول این طرح دهک های پایین در نظر گرفته می‌شوند کارکنان بنیاد استان باید با صحت سنجی اطلاعات اقتصادی، موضوع فاقد درآمد بودن متقاضیان را با سرعت و دقت احراز نمایند.
اسرافیل وزیری با بیان اینکه حل مشکلات جامعه ایثارگری علی الخصوص در حوزه معیشت تجدید پیمان با آرمان های شهدا است، گفت: وظیفه کارکنان بنیاد از شناسایی مشکلات شروع و تا مرتفع نمودن و در صورت لزوم پیگیری در دیگر دستگاه های دولتی ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۳:۳۷ ب.ظ

دیدگاه