متن پیام وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران گلستان درددعوت از مردم و خانواده های معزز شاهد و ایثارگر جهت شرکت در راهپیمایی باشکوه روز قدس

کدخبر:۶۰۹۳۴

البرزگلستان/مدیرکل بنیاد استان گلستان از تمامی مردم شریف و ولایت مدار استان، خانواده های معزز شاهد و ایثارگر جهت شرکت در راهپیمایی باشکوه روز قدس دعوت به عمل آورد.

به گزارش ایثار واحد گلستان؛ در این بیانیه آمده است:
بسمه تعالی
روز قدس، روز تجدید اسلام و نماد وحدت و اقتدار مسلمین در حمایت امت اسلام از آرمان قدس شریف و فلسطین به شمار می‏رود؛ این روز بزرگ نه‌تنها به مردم مظلوم فلسطین بلکه متعلق به همه جهانیان است، روزی که مظلومان و عدالت خواهان فریاد ایستادگی حق در برابر باطل را طنین‌انداز می‌کنند.
روزی که تبلور رسای سیراب شدگان عاشورا و تجسم خشم مقدس و نفرت عمیق مسلمین عالم علیه رژیم نامشروع و غاصب صهیونیسم جهانی است.
در روز جهانی قدس، میراث معمار کبیر انقلاب، هم‌پیمان می‌شویم با تمام شهیدان و ایثارگران، تا داد مظلومانی که خنجر کفر و نفاق قلب آنان را شکافته و شلاق‌های بیداد و ستم جان و تنشان را نشانه رفته است بستانیم و در ماه میهمانی خدا با خالق خویش پیمان می‌بندیم که دست از یاری مظلومان برنخواهیم داشت.
اینجانب از مردم شریف استان گلستان به‌ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران دعوت می‌نمایم تا در راهپیمایی این روز سرنوشت‌ساز در وفاداری به آرمان‌های امام و رهبری، با امت بزرگ اسلامی هم‌نوا شوند و یأس و نومیدی دشمن و قدرت و قوت اسلام را بار دیگر رقم زنند. باشد که این حضورهای حماسی زمینه‌هایی برای حکومت صالحان و ظهور منجی عالم بشریت باشد.
انشاالله
اسرافیل وزیری
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۷ ق.ظ

دیدگاه