یادداشت رسیده/ مراقب باشید در تور پهن شده ی انگلیس،اسرائیل و آمریکا قرار نگیرید/ از حمزه جلالی مدرس دانشگاه گلستان

کدخبر:۶۰۳۸۶

البرزگلستان/ یادداشت  از حمزه جلالی مدرس دانشگاه : مراقب باشید در تور پهن شده ی انگلیس،اسرائیل و آمریکا قرار نگیرید ۱)یکی از شگرد کشورهای مذکور فریب افکار عموم و پوشش بسیار حرفه ای جنایت های تاریخی خودشان است ۲) جنایات علیه کشور عزیز ما توسط اسرائیل و امریکا از جمله شهادت دانشمندان و حمله به نیروگاه‌های هسته ای توسط عوامل داخلی ،حمله مستقیم آمریکا به شهید سلیمانی سردار بزرگ ایران زمین و حمله به کشتی های ما کمک به صدام و دادن تجهیزات و ایجاد پایگاه‌ها در اطراف مرزهای ایران . به نطر شما ایا ایران حق ندارد به پایگاه‌های این کشورها حمله کند؟ مهمترین توطئه انها تقسیم کشور عزیزمان ایران با تحریک اقوام است که‌ خوشبختانه اقوام هوشیار هستند.
۳)برخی موارد از جنایت های انگلیسی ها را عنوان میکنم تا به ام الفساد بریتانیا و هم پیالگیهایشان در داخل لعن و نفرین کنند تا شاه پرستان نگویند نظام پهلوی خوب بود
@جدایی هرات ۱۳ اسفند ۱۲۳۵ شمسی توسط انگلیس
۳-۱- @@جدایی آرارات در پیمان سعدآباد توسط رضاخان به‌دستور انگلیس
۳-۲- @@جدایی بخش بزرگی از بلوچستان طی قرارداد گلدسمید توسط انگلیس
۳-۳- @@جدایی بحرین توسط محمدرضاشاه با فشار انگلیس
@قرارداد دارسی/قرارداد گس گلشائیان
۳-۴- @@کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲ که سرنگونی دولت مصدق و بازگشت استعمار انگلستان بر منافع نفتی ایران را در پی داشت.
@اشغال و اعمال سیاست قحطی و نسل‌کشی حدود ۶ میلیون ساکنان فلات مرکزی ایران بین سال‌های ۱۲۹۶ الی ۱۲۹۸ و۱۳۲۰بود.
این قحطی نزدیک به ۴۰%( ودر برخی دیگر از منابع ۲۵ درصد) از جمعیت ایران به سبب گرسنگی و سوءتغذیه و بیماری‌های ناشی از آن نابود شدند و دولت بریتانیا به دلیل خرید گسترده غله و مواد غذایی در ایران، وارد نکردن غذا از هند و بین‌النهرین، ممانعت از ورود غذا از ایالات متحده و اتخاذ سیاست‌های مالی -از جمله نپرداختن درآمدهای نفت به ایران- مسبب اصلی این بحران بود.
@همکاری انگلیس با صدام حسین در جریان حمله به ایران بود. فروش هواپیماهای جنگنده “هاوک” و تحویل قطعات یدکی تانک به رژیم بعثی و فروش مقادیر زیادی گلوله‌های حاوی گازهای سمی چون هنسلین، ترونیات و نیز بمب‌های آتش زا(شبیه بمب‌هایی که آمریکا در ویتنام به‌کار برد) از جمله همکاری‌های جنایتکارانه دولت انگلستان با دشمنان ایران است.
@(دو مرتبه)حمله به سفارت ایران در این کشور توسط تروریست‌ها و افراد تندرو که واکنش منفعلانه پلیس لندن را در پی داشت
@ در  ۱۰ اردیبهشت ۱۳۵۹ و ۱۸ اسفند ۱۳۹۶، توطئه کتاب آیات شیطانی
۴)دو مرحله تجاوز تفنگداران دریایی انگلیس به آب‌های ساحلی ایران که هر دوبار دستگیر شدند، اشاره کرد.البته تا به امروز انگلیس با اعمال نفوذ بین مدیران کشوری و جاسوسی در کشور مقتدر ایران در صدد براندازی بودن که به لطف نیروهای جان برکف گمنام امام عصر عج بسیاری از لانه های جاسوسی متلاشی و عمال آنها دستگیر شدن. ۵)موارد از دست رفتن قسمت‌هایی از سرزمین ما توسط رضاخان و فرزندش محمد رضا جهت اطلاع افرادی که معتقدند که نظام پهلوی خو ب بوده ما هشت سال جنگیدیم و یک وجب از خاک را از دست ندادیم اگر زمان هخامنشیان، ساسانیان و افشار و دیگر سلسله ها با کمک سرداران بزرگ توانستیم از دریای مدیترانه و دریای سیاه تا دریای احمر(سرخ) تداوم داشت و در یمن تا ظهور اسلام در کشور یمن در آنجا حضور داشتند و اولین گروهی بودند که به اسلام گرویدند( از کتاب خدمات متقابل اسلام و ایران ) امروز هم دقیقا تاریخ تکرار شده است ناوهای جنگی ما در آب‌های بین‌المللی دست به مانور و رزمایش می پردازد.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۸ ق.ظ

دیدگاه