حسن زاده سرپرست سازمان صمت گلستان خبر داد : لزوم ثبت دستگاه کارت خوان واحد‌های صنفی در سایت ایرانیان اصناف

کدخبر/۵۹۹۳۰

البرز گلستان/سرپرست سازمان صمت گلستان خبر داد :
لزوم ثبت دستگاه کارت خوان واحد‌های صنفی در سایت ایرانیان اصناف
سرپرست سازمان صمت گلستان گفت : کلیه واحد‌های صنفی مکلفند اطلاعات دستگاه کارت خوان خود را در سامانه ایرانیان اصناف ثبت نمایند .
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، درویش علی حسن زاده گفت : با عنایت به قریب الوقوع بودن تخصیص هوشمند ارز ترجیحی کالاهای اساسی و انواع یارانه ها و همچنین در دستور کار بودن انواع طرح های عرضه مستقیم کالا بصورت حمایتی به گروههای منتخب جامعه و با توجه به ابلاغیه های قبلی وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک مرکزی و جلسات مستمر کارگروه فیمابین وزارت صنعت ، معدن و تجارت و دستگاههای مذکور تحت عنوان «سامانه اعتبار یارانه ای هوشمند» یا «سایه» ، واحدهای صنفی مشمول مکلفند از طریق شماره گیری #۱۰*۵۰۰* و یا سایت اینترنتی به آدرس Pos.iranianasnaf.ir اطلاعات دستگاه کارتخوان خود را ثبت نمایند .
وی گفت : واحدهای صنفی مطمئن باشند که اتصال به این سامانه ، باعث رونق کسب و کار آنها خواهد شد چرا که در شرایط رکود و کاهش قدرت خرید جامعه به همراه تورم و افزایش قیمت ها ، این طرح ها موجب تحریک تقاضا و افزایش مشتریان آنها خواهد شد.
حسن زاده افزود : در این طرح ها، تطابق مشخصات مالک پوز بانکی و یا صاحب حساب بانکی متصل به پوز ، با دارنده پروانه کسب واحد صنفی به هیچ وجه الزامی نیست و ثبت مشخصات پوز بانکی در سامانه، صرفاً به منزله پذیرش آن توسط واحد صنفی و اتصال به سامانه هوشمند (سایه) می باشد.
وی ادامه داد : هر سهمی از مبلغ خرید کالا که از محل حساب سایه ( اعتبار یا یارانه ) به حساب واحد صنفی واریز می گردد ، همزمان با واریز سایر مبالغ خرید می باشد.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۸:۲۴ ب.ظ

دیدگاه