دکتر جمالزاده مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان باتفاق دکتر زارع رئیس مرکز بهداشت گرگان از یحیی آذری پیشکسوت رسانه استان در بیمارستان ۵ آذر عیادت کردند

کدخبر:۵۹۷۱۷

البرز گلستان/عیادت دکتر جمالزاده مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و همکاران از خبرنگار پیشکسوت رسانه استان در بیمارستان
دکتر جمالزاده مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان باتفاق دکتر زارع رئیس مرکز بهداشت گرگان، خانم دکتر مهدوی رئیس بیمارستان از یحیی آذری پیشکسوت رسانه و خبرنگار با اخلاق استان در بیمارستان ۵ آذر عیادت کردند.
دکتر جمالزاده که بلافاصله پس از اطلاع دکتر گل فیروزی ریاست دانشگاه از بستری این همکار رسانه ای به نمایندگی از وی با حضور در بیمارستان ضمن عیادت و دلجویی و ابلاغ سلام و پیام گرم ریاست دانشگاه آخرین وضعیت روند درمانی را نیز جویا شدند. مشاور عالی دکتر گل فیروزی را که خانم دکتر مهدوی رئیس بیمارستان نیز همراهی میکردند آمادگی مجموعه را برای انجام هر گونه خدمت درمانی اعلام و تاکید کرد، انجام و ارائه خدمات بخشی از وظایف ذاتی ماست و هیچ منتی هم بر کسی نیست.
وی اظهار امیدواری کرد هر چه زودتر شاهد بهبودی و سلامتی کامل این فعال رسانه باشیم.
✍️ پ. ن : تاکید دکتر گل فیروزی بر حضور نماینده ایشان تنها پس از گذشت کمتر از ٢۴ ساعت از اطلاع، علیرغم ازدحام و فشردگی امور در مجموعه وسیع علوم پزشکی نه تنها جای تقدیر دارد بلکه باید حاکی از اعتقاد و توجه ایشان به اقشار مختلف بخصوص اصحاب رسانه دارد که موفقیت در انجام وظایف را از خداوند متعال آرزومندیم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۶:۰۹ ب.ظ

دیدگاه