وزیری مدیرکل بنیاد شهید و ایثار گران گلستان: نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهم وظایف بنیاد و دستگاه‌های اجرایی است

کدخبر:۵۹۶۳۲

البرز گلستان/

به گزارش ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری در همایش بزرگ ایثارگران که به مناسبت روز شهید در شهرستان کردکوی برگزار شد اشاره به توفیق بزرگ خدمت به جامعه ایثارگری گفت: شهدا با نثار خون و هستی خود در راه خدا، اسلام و پیروزی و بقای نظام، بهترین گواه و حجّت موجه برای حقانیت راه امام راحل و انقلاب اسلامی هستند.
وی با تاکید برضرورت بزرگداشت یاد و نام شهیدان و ادامه راه آنها از سوی مردم و مسوولان بیان داشت: مقام والا و عنایات شهیدان می‌طلبد تا همه ما در رفتار و گفتار خویش در زندگی فردی و اجتماعی تجدید نظر کنیم و همواره پیرو راه شهیدان، امام راحل و ولایت فقیه باشیم.
وی با اشاره به عنایات شهدا به ملت ایران افزود: شهیدان ذخایر عالم بقا هستند و بسیار دیده و شنیده شده که در همین دنیا هم نسبت به ملت نصرت و عنایت داشته‌اند.
این مقام مسئول بابیان اینکه وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران وظیفه‌ای خطیر و سنگین است، بیان کرد: نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهم وظایف بنیاد و دستگاه‌های اجرایی است وزنده نگه‌داشتن این فرهنگ یکی از راه‌های تکریم خانواده‌های شهداست.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین حفظ و نشر این فرهنگ سترگ در جامعه مهمترین رسالت بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۵:۳۴ ب.ظ

دیدگاه