رئیس پلیس راه گلستان: طرح زمستانه ترافیکی پلیس به مدت ۹۱ روز و از ۲۰ آذر تا ۲۰ اسفند در نظر گرفته شده

کدخبر۴۶۰۸۲

البرز گلستان  سرهنگ عبدی رئیس پلیس راه گلستان در رزمایش طرح زمستانه پلیس استان گلستان گفت: طرح زمستانه یکی از طرح های مهم و حساس پلیس راه استان به شمار می رود و در این طرح به رانندگانی که در محور کوهستانی و برف گیر در تردد هستند خدمات ارائه می شود.

رئیس پلیس راه گلستان ادامه داد: در طول سال پلیس راه در راستای ماموریت خود طرح های مختلفی دارد که اکثر طرح ها نیز با موفقیت اجرایی شده است.

رئیس پلیس راه گلستان تاکید کرد: همکاران ما در طرح زمستانه پلیس تلاش می کنند که به بهترین نحو این برنامه ها پشت سر بگذارند.

سرهنگ عبدی خاطرنشان کرد: ۷۰۰ کیلومتر از جاده های استان گلستان در محورها و گردنه های کوهستانی قرار دارد و سه محور مهم گرگان به شاهرود از مسیر توسکستان، محور آزادشهر به شاهرود و جنگل ملی گلستان به بجنورد از مهمترین محورهای مواصلاتی ما در استان به شمار می رود که در این طرح در نظر گرفته شده است.

سرهنگ عبدی بیان کرد:طرح ترافیکی زمستانه پلیس از ۲۰ آذر آغاز شده است و از امروز با این صبحگاه نیروهای ما در محورهای کوهستانی مستقر خواهند شد.

وی گفت: طرح زمستانه ترافیکی پلیس به مدت ۹۱ روز و از ۲۰ آذر تا ۲۰ اسفند در نظر گرفته شده و جمعا یک هزار نیرو در این طرح به کارگیری می شود و برای امداد رسانی و خدمت رسانی نیز از  ۴۰۰ وسیله نقلیه استفاده می شود.

خبر احمد یزدانی

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۱ ق.ظ

دیدگاه