حجت‌الاسلام ولی‌نژاد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بنیادمسکن گلستان: آبادانی مناطق مرزی گلستان با خدمات بنیادمسکن/ خانه‌های مقاوم برای مرزنشینان ساخته می‌شود

کدخبر:۵۹۲۲۹

البرز گلستان/

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بنیادمسکن گلستان:

آبادانی مناطق مرزی گلستان با خدمات بنیادمسکن/ خانه‌های مقاوم برای مرزنشینان ساخته می‌شود

حجت‌الاسلام ولی‌نژاد گفت: آبادانی مناطق مرزی و ساخت خانه‌های ایمن و مقاوم برای مرزنشینان یکی از اولویت‌های بنیادمسکن انقلاب اسلامی در استان گلستان است.

به گزارش روابط عمومی بنیادمسکن انقلاب اسلامی گلستان، حجت‌الاسلام نوراله ولی‌نژاد با بیان اینکه خدمت به محرومان، یکی از اولویت‌ها و مأموریت‌های اصلی بنیاد است و برای این خدمات رسانی، هیچ منتی بر سر مردم نداشته و ندارد، اظهار کرد: فعالیت‌های بنیادمسکن دارای تنوع زیادی است و اقشار محروم و مستضعف نیز در اولویت خدمات رسانی قرار دارند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بنیادمسکن گلستان با بیان اینکه در مناطق مرزی استان نیز بنیادمسکن علاوه بر پروژه‌های عمرانی، در زمینه ساخت و ساز مسکن روستایی ورود خوبی داشته است، گفت: محدودیتی برای مقاوم سازی منازل مسکونی روستایی در مناطق مرزی استان وجود ندارد و متقاضیان می‌توانند از فرصتی که در نظام اسلامی فراهم شده است، برخوردار شوند.

وی با تأکید بر لزوم ساخت واحدهای مسکونی ایمن و مقاوم به ویژه در روستاهای نوار مرزی استان خاطرنشان کرد: مرزنشینان، مرزبانان ما هستند و حضور و ماندگاری این جمعیت در این مناطق برای مجموعه نظام دارای اهمیت و اولویت است.

حجت‌الاسلام ولی‌نژاد با بیان اینکه بنیادمسکن کمر همت را برای آبادانی روستاهای مناطق مرزی، محکم بسته است، گفت: ساخت مسکن مناسب و اجرای پروژه‌های عمرانی در قالب طرح‌های هادی از جمله کارهایی است که در دست اقدام قرار دارد.

وی با بیان اینکه ماندگاری جمعیت در نوار مرزی، امنیت این مناطق را فراهم خواهد کرد بر خدمات رسانی همه دستگاه‌های اجرایی به مرزنشینان تأکید و اظهار کرد: اگر مسکن مناسب احداث و خدمات و امکانات به روستاییان داده شود، مردم در همان منطقه می‌مانند، کسب و کار راه می‌اندازند و اشتغالزایی

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۶ ب.ظ

دیدگاه