اعلام عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های کردکوی و بندرگز در سال ۱۳۹۹-۱۴۰۰

کدخبر:۵۹۰۷۲

البرز گلستان/عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های کردکوی و بندرگز در سال ۱۳۹۹-۱۴۰۰
۳۹۱ کیلومتر از راههای استحفاظی گلستان تحت پوشش اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کردکوی و بندرگز است که ۲۷۴ کیلومتر آن راه روستایی و ۱۱۷ کیلومتر آن بزرگراه ، اصلی و فرعی است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های کردکوی و بندرگز عصر شنبه در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل درباره فعالیت ها و اقدامات خوب صورت گرفته برای بهسازی،آسفالت و احداث و مرمت ابنیه فنی و پل ها در این شهرستان ها گفت: این اقدامات شامل زیرسازی ۸ کیلومتر و اجرای ۴/۷ کیلومتر بیس برای راه روستایی درازنو بوده که یک کیلومتر آن آسفالت شده و با مساعد شدن شرایط جوی اجرای آسفالت ادامه خواهد یافت.
احمد کوثری،اجرای دو دهنه پل ۳ متری در محور چمن ساور را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد و افزود که برای گذردهی بیشتر آب ، تعریض پل مذکور در دستور کار است که در سال آتی دو دهانه باکس خریداری شده به طرفین پل موجود اضافه و دیوار برگشتی آن نیز اجرا خواهد شد.
به گفته وی، در زمینه روکش آسفالت نیز در سال جاری اقدامات مناسبی انجام شده که از جمله آنها می توان به روکش آسفالت گرم ۱ کیلومتر از بزرگراه کردکوی-گلوگاه ، آسفالت گرم جاده قدیم در محدوده روستای کهنه کلباد بطول یک کیلومتر، ۵/۳ کیلومتر آسفالت حفاظتی (اسلاری سیل) و ۱/۱ کیلومتر آسفالت راه روستای سرطاق به جاده قدیم اشاره کرد.
کوثری ادامه داد: اجرای ۲ کیلومتر آسفالت مهترکلاته به گرجی محله (بزرگراه) و ۷۰۰ متر رمپ روستای یساقی به بزرگراه و رمپ بتن مسلح کنار پل زیرگذر یساقی بطول ۳۰۰ متر نیز از دیگر پروژه های اجرت شده می باشد.
وی از روکش آسفالت گرم در محور یساقی به بندرترکمن در محدوده روستای غلام آباد بطول ۳۵۰ متر ، مرمت دیوار هدایت آب، رادیه برید و بخشی از کوله های پل دشتی کلاته را نیز از دیگر اقدامات مهم در حوزه راههای این شهرستان ها نام برد.
احداث ۶ دستگاه پل یک متری در محور کوهستانی قلقلی و تنقیه و لایروبی ۵ دستگاه پل در نوکنده، باغوکناره، النگ، زراع محله و گرجی محله نیز از جمله اقداماتی است که برای هدایت آبها از سطح راهها اجرا گردیده است.
وی، مجموع اعتبارات هزینه شده از منابع استانی،ملی و دیون ایجاد شده را برای این پروژه ها ۱۸ میلیارد و ۴۳۸ میلیون تومان ذکر کرد..
انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۵ ب.ظ

دیدگاه