رئیس اداره گاز شهرستان کردکوی استان گلستان منصوب شد

کدخبر:۵۹۰۲۴

البرزگلستان/ طی حکمی از سوی علی طالبی مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان، رحمان مقدم به‌عنوان رئیس اداره گاز شهرستان کردکوی منصوب گردید

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، در نشستی که به همین منظور در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد ضمن معرفی رئیس اداره گاز کردکوی، از خدمات  مسلم معماری رئیس سابق آن اداره  که در شرف افتخار بازنشستگی قرار دارند نیز تجلیل و تکریم به عمل آمد.

 در این جلسه مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان، ضمن تشکر از تعاملات و همکاری بسیار خوب فرماندار کردکوی گزارشی از وضعیت گازرسانی و خدمات ارائه‌شده شرکت در سطح شهرستان  ارائه نموده و خواستار ادامه روند همکاری‌های مطلوب با رئیس جدید اداره گاز منطقه شدند.

 در ادامه نیز محمدباقر مولایی فر فرماندار کردکوی از مدیرعامل گاز گلستان و معماری  رئیس سابق اداره گاز که در راستای خدمات گازرسانی در شهرستان متبوع زحمات زیادی کشیدند تقدیر نموده و از سرپرست جدید اداره گاز خواست تا همچون گذشته درزمینهٔ توسعه شهرستان تلاش  نماید.

 گفتنی است در ادامه مراسم معارفه، حکم انتصاب رئیس اداره گاز کردکوی توسط فرماندار به ایشان اعطاء شد که در آن بر خدمات‌رسانی هر چه مطلوب‌تر، تلاش در راستای توسعه گازرسانی، تکریم ارباب‌رجوع و همچنین تعامل مناسب با سازمان‌ها، نهادها وادارات استان تأکید شده است.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۲ ب.ظ

دیدگاه