مهندس حسینی طلب مدیرکل فنی و حرفه‌ای گلستان خبر داد:در ششمین روز از دهه شکوهمند فجر انقلاب اسلامی؛ تجلیل از برگزیدگان مسابقات استانی آزاد مهارتی فرش استان

کدخبر:۵۸۷۵۱

البرز گلستان/

در ششمین روز از دهه شکوهمند فجر انقلاب اسلامی؛
تجلیل از برگزیدگان مسابقات استانی آزاد مهارتی فرش استان گلستان
در ششمین روز از دهه شکوهمند فجر انقلاب اسلامی از برگزیدگان مسابقات استانی آزاد مهارتی فرش استان گلستان در مراسمی با حضور سیدعلیرضا حسینی طلب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تجلیل بعمل آمد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، سیدعلیرضا حسینی طلب در این مراسم گفت: با هدف گسترش فرهنگ مهارت‌آموزی در جامعه و شناسایی جوانان مهارتی برای رونق اقتصادی و فضای کسب و کار و همچنین شناسایی نخبگان مهارتی به عنوان افرادی که می‌توانند با ذهنی خلاق و استفاده از مهارت و دانش و همچنین تلاش و سخت کوشی زمینه رشد و بالندگی کشور را فراهم آورند، مسابقات آزاد مهارتی فرش به صورت استانی برگزار شد.
وی افزود: این دوره از مسابقات بر اساس استاندارد مسابقات ملی مهارت برگزار شد و سیستم طراحی سوال، فرم‌های ارزشیابی و نحوه داوری این مسابقات کاملاً منطبق بر مسابقات ملی مهارت بود.
گفتنی است در ابتدای این مراسم حاج امان یلمه معاون آموزش،پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه گزارشی در خصوص نحوه برگزاری مسابقه آزاد مهارتی فرش ارائه کردند و همچنین در بخشی دیگر شرکت کنندگان در مسابقه آزاد مهارتی نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.
شایان ذکر است در این مراسم از خانم ها جمیله سعادت طلب از شهرستان گنبدکاووس، فاطمه زعفرانلو و آتنا باسط از شهرستان گرگان به ترتیب نفرات اول تا سوم این مسابقات و همچنین از خانم ها زلیخا عادلی، عصمت رحمانی و عایشه جرجانی به عنوان داوران این مسابقات تجلیل بعمل آمد.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۱ ق.ظ

دیدگاه