صالح المومنین مدیر تعاون روستایی گلستان :توزیع هوشمند مواد غذایی و محصولات کشاورزی راهکاری در راستای حذف دلالان از چرخه تولید، توزیع

کدخبر:۵۸۴۳۳

البرز گلستان/

تجربه بهتر خرید با امکان اضافه کردن کالاهای دیگر در سامانه بازرگام

مدیر تعاون روستایی گلستان ضمن اعلام این خبر افزود: برای بهبود تجربه مشتریان، بازرگام شهرستان گرگان امکان اضافه کردن یک کالای دیگر به سفارشات این سامانه را فراهم کرده ‌است.
به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی گلستان، «حجت ا…صالح المومنین»اظهار کرد: توزیع هوشمند مواد غذایی و محصولات کشاورزی راهکاری در راستای حذف دلالان از چرخه تولید، توزیع و در نهایت رضایت مصرف کننده است و تدبیری که اجرای آن درکشور با نتایج قابل قبولی همراه بوده است.
وی اضافه کرد: مدیریت تعاون روستایی گلستان با کنار گذاشتن روش های سنتی، سعی در پخش منظم تر محصولات با روش های آنلاین و جدید دارد که با سازماندهی سامانه بازرگام در این استان امکان خرید اینترتی کالا و اقلام اساسی نظیر مرغ،تخم مرغ،برنج و همچنین روغن به صورت آنلاین برای کاربران و مردم عزیز استان ایجاد شده است.
این مقام مسئول یادآور شد: هدف از این اقدام،حذف واسطه گری‌ و رسیدن کالا‌های اساسی با نرخ مصوب به دست مردم است و هیچ هزینه‌ای بابت حمل و نقل از خریداران دریافت نمی شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱:۰۲ ق.ظ

دیدگاه